فرماندار پلدختر:

فرماندار پلدختر گفت: مواد مخدر یکی از پروژه های جنگ نرم دشمنان بر ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی است که می توان با کار فرهنگی، اطلاع رسانی دقیق و آگاه سازی درباره آسیب‌های آن با این پدیده مقابله کرد.

فریدون رشیدی ظهر امروز در جلسه شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر پلدختر اظهار کرد: مواد مخدر یک تهدید جهانی است و در زمینه پیشگیری و مبارزه با آن باید دانش عمومی را ارتقا دهیم. وی افزود: دشمنان، مواد مخدر را در بین جوانان ترویج می دهند و خانواده ها، جوانان و نوجوانان باید با آسیب های مواد مخدر آشنایی و آگاهی پیدا کنند.

رشیدی تصریح کرد: مواد مخدر یکی از پروژه های جنگ نرم دشمنان بر ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی است که می توان با کار فرهنگی، اطلاع رسانی دقیق و آگاه سازی درباره آسیب های آن با این پدیده مقابله کرد.

فرماندار پلدختر بیان کرد: اعتیاد به مواد مخدر یکی از مشکلات اجتماعی و اقتصادی است که آثار آن نه تنها فرد، بلکه گریبان خانواده و جامعه را نیز می گیرد که در صورت کوتاهی کردن در این بحث عواقب سختی را به دنبال دارد.

رشیدی افزود: تمام اداره ها به ویژه آموزش و پرورش و شبکه بهداشت برای جلوگیری از عواقب این معضل خطرناک باید به مردم آموزش های لازم را ارائه دهند.

رئیس شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان پلدختر تصریح کرد: نیروی انتظامی به تنهایی در این مبحث نمی تواند کاری کند و تمامی دستگاه های اجرایی و فرهنگی باید برای مبارزه با مواد مخدر با این نهاد همکاری لازم را کنند تا جلوی این پدیده در استان لرستان گرفته شود.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات