مدیر جهاد کشاورزی پلدختر:

مدیر جهاد کشاورزی پلدختر گفت: چهار میلیارد و۶۰۰ میلیون ریال برای احداث خط انتقال آب و خرید دستگاه های مورد نیاز این ایستگاه از محل اعتبارات ملی هزینه شده است که در صورت تامین اعتبار کافی این پروژه در سال ۹۴ به بهره برداری می رسد.

علی خادمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: چهار میلیارد و۶۰۰ میلیون ریال برای احداث خط انتقال آب و خرید دستگاه های مورد نیاز این ایستگاه از محل اعتبارات ملی هزینه شده است که در صورت تامین اعتبار کافی این پروژه در سال ۹۴ به بهره برداری می رسد.

وی افزود: در صورت اجرایی شدن ایستگاه پمپاژ منطقه روبند جلگه ۴۰۰ هکتار از زمین های کشاورزی روستاهای این منطقه آبی می شود و مشکل کمبود آب کشاورزی این منطقه حل می شود و کشاورزان این منطقه راحت تر به آب مورد نیاز کشاورزی خود دسترسی پیدا می کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پلدختر تصریح کرد: پس از به بهره برداری رسیدن ایستگاه پمپاژ منطقه روبند جلگه، ۱۷۰خانوار از این ایستگاه برای مصارف کشاورزی بهره مند می شوند.

خادمی بیان کرد: این ایستگاه پمپاژ از محل رودخانه کشکان آبگیری می شود و در زمینه توسعه باغ ها و توسعه کشت محصولات کشاورزی برنامه ریزی و اجرایی می شود.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات