نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: جوانان نیاز به حمایت همه جانبه و برنامه ریزی منظم و تدوین شده دارند تا رشد کنند و اسیر برنامه ریزی های چند ساله و عمیق دشمنان نشوند

یزدان سهرابی در افتتاحیه نخستین همایش جوانان مساجد ومحلات لرستان که با حضور مسئولان کشوری و استانی صبح امروز در دانشگاه لرستان برگزار شد اظهار کرد: ۱۰۰۰ نفر از جوانان لرستانی برای شرکت در همایش جوانان مساجد ومحلات لرستان به صورت اینترنتی ثبت نام کرده اند و سئوالات و شبهات فکری خود را مطرح کرده اند. وی افزود: ما با گذاشتن این سئوالات در اختیار اساتید در صد پاسخ گویی به سئوالات و رفع شبهات جوانان بر آمده ایم.

دبیرهمایش جوانان مساجد و محلات تصریح کرد: برگزاری این همایش حاصل یک سال تلاش است.

سهرابی افزود: در برگزاری این همایش اقدام به تشکیل کمیسیون های فرهنگی، اجتماعی، علمی و فناوری و کمیسیون تهدیدها و آسیب ها شده است.

وی با بیان اینکه هر یک از این کمیسیون ها برای پاسخ به سئوالات مربوطه جوانان تشکیل شده اظهار کرد: هر یک از این کمیسیون ها جداگانه و به طور همزمان در حال برگزاری بخش های مختلف همایش است.

دبیر همایش جوانان مساجد ومحلات گفت: جوانان لرستانی جوانان ولایی هستند و این جوانان می توانند از آرمان های انقلاب دفاع کنند.

سهرابی بیان کرد: مجمع مشورتی لرستان از جوانان و جوان یاوران لرستانی تشکیل شده است.

میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان نیز در افتتاحیه این مراسم اظهار کرد: انسان صفت ها و ویژگی های به خصوصی دارد و بهترین اعمال را انجام می دهد وبرتری ها نازل به کیفیت هاست.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: در میان انسان ها بهترین آن ها جوانان هستند و جوانان بهترین ها را انتخاب می کنند و خداوند انسان را اینگونه آفریده که بهترین ها را برگزیند.

حجت الاسلام میرعمادی با اشاره به ویژگی های جوانان بیان کرد: ما اگر بخواهیم برای جوانان برنامه داشته باشیم باید جوان را بشناسیم تا در دل جوانان نفوذ کنیم و با جوان ارتباط صادقانه داشته باشیم.

وی بیان کرد: جوانان نیاز به ابراز وجود و داشتن الگوهای مناسب دارند آن ها می خواهند و برترین هدف ها را داشته باشند. پس ما باید از جوانان حمایت کنیم تا در مسیر زندگی رشد کنند.

وی افزود: دشمن می داند جوان نیاز به دین دارد به همین دلیل در مقابل او عرفان های کاذب را قرار می دهد و شیطان را جایگزین خدا می کند.

وی بیان کرد: دشمنان در سال های اخیر همواره دنبال ایجاد کردن نیازهای کاذب در جوانان هستند که اگر متناسب با نیاز واقعی جوانان برنامه ریزی نکنیم ضربه خواهیم خورد.

وی تصریح کرد: جوانان نیاز به حمایت همه جانبه و برنامه ریزی منظم و تدوین شده دارند تا رشد پیدا کنند و اسیر برنامه ریزی های چند ساله و عمیق دشمنان نشوند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: ما باید برای جوانان برنامه داشته باشیم و براساس بیانات مقام معظم رهبری باید در عرصه های گوناگون به جوانان میدان داده شود.

وی افزود: مسئولان باید تمام تلاش خود را کنند تا شرایط ازدواج آسان برای جوانان آماده شود.

میرعمادی تصریح کرد: اگر چهار عنصر ایمان، اخلاص، اعتمادبه نفس و مسئولیت پذیری در دل جوان باشد معجزه می کند و ما نشانه های این حرف را در دفاع مقدس به وضوح نظاره گر بوده ایم.

وی افزود: برگزاری این همایش گوشه ای از فعالیت جوانان است و جوانان خودشان مجری این برنامه ها هستند و این همان چیزی است که مقام معظم رهبری به آن اشاره می کنند.

وی بیان کرد: جوانان استان لرستان سربازان فداکار ولایت فقیه هستند و هرزمان آماده اند که به فرمان مقام معظم رهبری عمل کنند و در گذشته نیز بارها ولایت پذیری خود را اثبات کرده اند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در پایان صحبت های خود از برگزارکنندگان این همایش تشکر کرد.

همایش جوانان مساجد ومحلات لرستان یک روزه است و اختتامیه آن امروز ساعت ۱۴ و با سخنرانی حجت الاسلام اختری دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت انجام می شود.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات