رئیس کمیته امداد کوهدشت خبر داد:

رئیس کمیته امداد کوهدشت گفت: اکنون حدود ۱۳ هزار خانوار کوهدشتی از مزایا و خدمات کمیته امداد بهره می برند که از این تعداد هزار و ۱۸۰ نفر در دوره های آموزشی فرهنگی شرکت کرده اند.

مردان امرایی در جمع خانواده های تحت حمایت کمیته امداد کوهدشت اظهار کرد: اکنون حدود ۱۳ هزار خانوار کوهدشتی از مزایا و خدمات کمیته امداد بهره می برند که از این تعداد هزار و ۱۸۰ نفر در دوره های آموزشی فرهنگی شرکت کرده اند.

وی افزود: از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۵۰۰ طرح آموزشی فردی و خانواده و همچنین اردوهای فرهنگی تربیتی دانش آموزان برای خانواده های تحت حمایت برگزار شده است. رئیس کمیته امداد کوهدشت تصریح کرد: این دوره های آموزشی برای ۳۸۴ خانوار کوهدشتی برگزار شده است.

امرائی اظهار کرد: گروه های شرکت کننده در این دوره ها متشکل از زنان سرپرست خانوار، دختران بازمانده از تحصیل و ازدواج، جوانان در آستانه ازدواج و همسران جوان و با حضور کارشناسان کمیته امداد است.

وی با اشاره به اینکه این دوره ها برای رشد فرهنگی جامعه برگزار شده است، تصریح کرد: طرح های آموزشی برگزار شده موضوعات شناخت اصول دین، تصحیح نماز، بهداشت روانی، پیشگیری از اعتیاد و معیارهای انتخاب همسر را شامل می شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان کوهدشت گفت: در دوره های آموزشی برگزار شده توسط کمیته امداد بیش از ۲۷۰ بسته فرهنگی و مجله آموزشی در بین مددجویان کوهدشت توزیع شده است.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات