امام جمعه دلفان خبر داد:

امام جمعه شهرستان دلفان در جمع نمازگزاران این شهرستان گفت: تشکیل کمیته امداد به فرمان امام خمینی (ره) نقطه عطفی در خدمت به نیازمندان و مستضعفان جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین سید جعفر هاشمی نژاد در خطبه های این هفته شهرستان دلفان بعد از دعوت مردم به تقوای الهی و توجه به امور معنوی، با اشاره به ۱۴ اسفند سالروز تشکیل کمیته امداد به فرمان امام خمینی (ره) در سال ۵۷ اظهار کرد: کمیته امداد که بعد از انقلاب با فرمان حضرت امام خمینی (ره) و با هدف خدمت به محرومین و نیازمندان جامعه تشکیل و تاسیس شد نقطه عطفی در خدمت به نیازمندان و مستضعفان جامعه است. وی افزود: وجود کمیته امداد از برکات وجود امام خمینی (ره) است و در ۳۵ سال اخیر همواره سبب خیر و برکات زیادی در جامعه بوده است.

امام جمعه شهرستان دلفان تصریح کرد: اگر بگوئیم برکات کمیته امداد در کل کشور و به ویژه استان لرستان غیر قابل شمارش است اغراق نگفته ایم.

وی بیان کرد: به خاطر وجود کمیته امداد خیلی از نیازمندان از فقر و محرومیت نجات یافته اند و علاوه بر رفع فقر باعث ایجاد مراکز علمی و پیشرفت های علمی و خودکفایی در زمینه های مختلف از دیگر برکات کمیته امداد برای مردم محروم بوده است.

هاشمی نژاد گفت: مردم باید در جامعه به نیازمندان و محرومین کمک کنند بدون اینکه بر سر آنها منت داشته باشند.

وی افزود: خدمت به قشر محروم جامعه وظیفه همه ما است که نباید فراموش شود.

وی اظهار کرد: در شهرستان دلفان محرومین زیادی وجود دارد که باید به آنها کمک کرد.

امام جمعه دلفان در بخش دیگری از سخنان خود از فرماندهی انتظامی لرستان تشکر کرد و افزود: راه اندازی کلانتری ۱۲ مهر این شهرستان اتفاقی مبارک بود که جا دارد از زحمات فرماندهی انتظامی استان تشکر کرد.

وی عنوان کرد: هر اقدام مبارکی که در جامعه رخ می دهد باید از دست اندرکاران آن اقدام تشکر کرد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات