امام جمعه کوهدشت خبر داد:

امام جمعه شهرستان کوهدشت گفت: ساخت سد معشوره که این روزها شایعت زیادی در مورد آن مطرح می شود برای کوهدشت امری ضروری است تا قسمتی از مشکلات بیکاری جوانان را حل کند.

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان کوهدشت با دعوت مردم به تقوای الهی اظهار کرد: نازل شدن قرآن از عالم غیب بر وجود مقدس پیامبر (ص) چراغی است برای پرهیزگاران و متقین که با تکیه بر این کتاب هدایتگر راه سعادت را دریابند. وی افزود: رسول خدا (ص) بهترین الگوه برای مسلمانان و مردم جهان است تا با تبعیت از راه و روش زندگی آن مرد الهی به خوشبختی در دو دنیا برسند.

امام جمعه شهرستان کوهدشت تصریح کرد: در یک خانواده پدر به عنوان سرپرست و رهبر خانواده است که اعضای خانواده باید از پدر پیروی کنند تا خانواده نظم خود را داشته باشد.

وی عنوان کرد: وجود محبت میان پدر، مادر و فرزندان در یک خانواده ملاک زندگی الهی است و باید اعضای خانواده با محبت و عشق با هم رفتار کنند.

حجت الاسلام طهماسبی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان کوهدشت اظهار کرد: با توجه به درپیش بودن روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، سه مسئله تولید، توزیع و مصرف با همکاری بانک و اداره بازرگانی و تعزیرات و کمیته امداد نقش مهم و تاثیرگذاری در جامعه دارند.

وی بیان کرد: بانک ها باید با نظارت دقیق به بهترین شکل تسهیلات به مردم ارائه کنند تا مردم بتوانند با دریافت تسهیلات مشکلات زندگی خود را حل کنند.

وی افزود: قسمت مهمی که نقش اثرگذار در این سیکل دارد اداره بازرگانی است که باید با نظارت و بالابردن کیفیت محصولات، حقوق مصرف کنندگان را رعایت کنند و شرایطی ایجاد کند تا کالای توزیع شده به راحتی به دست مردم برسد.

امام جمعه کوهدشت اظهار کرد: کمیته امداد سومین قسمتی است که در این سیکل و زنجیره اثرگذار است و باید با شناخت قشر محروم و نیازمند جامعه به آنان یاری کند.

حجت الاسلام طهماسبی بیان کرد: ساخت سد معشوره که این روزها شایعت زیادی درباره آن مطرح می شود امری ضروری است برای منطقه تا قسمتی از مشکلات بیکاری جوانان را حل کند.

وی افزود: با معاون وزیر نیرو درباره ضرورت ساخت این سد صحبت هایی کردیم و امیدوارم که ساخت این سد انجام شود.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات