امام جمعه موقت سلسله خبر داد:

امام جمعه موقت شهرستان سلسله گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و ایستادگی در مقابل این تحریم ها و فشارهای اقتصادی دشمن، توجه به اقتصاد مقاومتی است.

حجت الاسلام پرویز صالحی در خطبه های این هفته نماز جمعه سلسله با دعوت مردم به تقوای الهی و پیروی و تبعیت از مسیر ولایت فقیه اظهار کرد: مردم باید مواظب باشند که مادیات آنها را از معنویات و توجه به آخرت باز ندارد. چراکه تمام ظواهر موقتی است و آن چیزی که می ماند اعمال نیک افراد است. وی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهرستان سلسله با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر اهمیت توجه به اقتصاد مقاومتی افزود: دشمنان موضوع هسته ای را بهانه ای برای فشار بر ملت ایران اسلامی قرار داده اند و هدف آنها از بین بردن نظام اسلامی است.

وی افزود: سال هاست که دشمنان نظام در حال توطئه علیه کشور هستند و در سال های اخیر هم بحث تحریم ها و فشارهای اقصادی را علیه ملت ایران شروع کرده اند و تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و ایستادگی در مقابل این تحریم ها و فشارهای اقتصادی دشمن، توجه به اقتصاد مقاومتی است.

امام جمعه موقت شهرستان سلسله در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: وظیفه مردم در عصر غیبت اطاعت از فقیهی است که بزرگان شیعه آنرا ولایت فقیه نامیده اند.

صالحی گفت: وجود نظام و حکومتی که در عصر غیبت از آئین اسلام پاسداری کند امری مسلم بوده و هیچ خردمندی نمی تواند آنرا نفی کند.

وی عنوان کرد: همه ما باید شکرگزار باشیم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی زندگی می کنیم. نظامی که در راس آن ولایت فقیه وجود دارد.

وی اظهار کرد: باید برای نگهداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۳۵ سال خیر تمام تلاش خود را به کار ببریم و مواظب باشیم که از مسیر ولایت فقیه فاصله نگیریم و حرکت در این مسیر است که سبب سعادت می شود.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات