نماینده مردم الیگودرز در مجلس تاکید کرد

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: برای ایجاد مشاغل پایدار در لرستان باید از سرمایه گذار بخش خصوصی حمایت کرد که در این راستا مسئولان نزی باید در این موضوع تلاش جدی داشته باشند.

محمدتقی توکلی ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان اظهار کرد: استان لرستان دارای منابع سرشار و دارای ظرفیت های بالا در بخش کشاورزی و صنعت است، ولی اشتغال پایدار نیست. وی افزود: تمام مسئولان باید از بخش خصوصی به طور جدی حمایت کنند تا با حضور بخشش خصوصی بتوان اشتغال پایدار در استان ایجاد کرد.

فرزاد محمدی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان نیز اظهار کرد: شهرک صعنتی الیگودرز در کیلومتر ۵ محور الیگودرز- ازنا واقع شده که با امکانات زیر بنایی از جمله سه حلقه چاه، ساختمان اداری، منبع آب فلزی و بتنی آب، جدول گذاری، شبکه توزیع آب، مکان بسیار خوبی برای فعالیت های صنعتی است.

محمدی بیان کرد: در این جلسه چند واحد تولیدی جهت ارائه تسهیلات از طریق خطوط اعتباری این شرکت به بانک ها معرفی شده است.

وی تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده و خطوط اعتباری، برای سرمایه در گردش ۱۵۰ میلیون تومان و تکمیل طرح ۲۵۰ میلیون تومان جهت اخذ تسهیلات به بانک ها معرفی می شود.

محمدی افزود: سنگ بری های مستقر در شهرک صنعتی الیگودرز که از ماده ۱۳۲ استفاده می کنند به مدت ۱۰ سال از ۱۰۰ درصد معاف مالیاتی برخوردار می شوند و واحدهایی که مشمول ماده ۱۳۸ و طرح توسعه هستند به مدت سه سال از ۵۰ درصد مالیات معاف می شوند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات