استاندار لرستان:

استاندار لرستان گفت‌: جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی و جلوگیری از پروژه هایی که فاقد برنامه ریزی و مطالعه کافی است، از اولویت های کاری مدیریت اجرایی لرستان است.

هوشنگ بازوند ظهر امروز در دیدار با ائمه جمعه لرستان اظهار کرد: با توجه به ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری، مدیریت کلان استان با تلاش و برنامه ریزی هدفمند در این مسیر گام بر می دارد. وی افزود: برای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در لرستان، کامل کردن پروژه های نیمه تمام، جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی و جلوگیری از پروژه هایی که فاقد برنامه ریزی و مطالعه کافی است، از اولویت های کاری مدیریت اجرایی لرستان است.

استاندار لرستان بیان کرد: اجرا شدن اقتصاد مقاومتی کلید توسعه و پیشرفت لرستان است و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

بازوند تصریح کرد: برنامه های فرهنگی از دیگر اولویت هایی است که در دستور کار ما قرار دارد و برای این موضوع، تکمیل مصلی های نیمه تمام در استان، توسعه حوزه های علمیه از برنامه های ما است.

وی عنوان کرد: تمام مسئولان استان باید کمک کنند تا شرایط لازم جهت جذب سرمایه گذار در لرستان فراهم شود. چراکه سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان سبب اشتغالزایی و رفع بیکاری در لرستان می شود.

بازوند افزود: مدیریت استان از نقدهای دلسوزانه ائمه جمعه استقبال می کند و از ائمه جمعه هم انتظار می رود از کارهای مثبت مجموعه دولت دفاع کنند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات