مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان:

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: بیش از ۲۰۰ نفر امدادگر در ۲۳ پایگاه ثابت و سیار در سطح لرستان آماده ارائه خدمات امدادی به مسافران هستند.

حسین رضا مرادی در دیدار با نماینده مردم دورود و ازنا با ارائه گزارشی مختصر از اقدامات انجام شده اظهار کرد: با توجه به حادثه خیز بودن محورهای مواصلاتی استان بیش از ۲۰۰ نفر امدادگر و نجات گر در ۲۳ پایگاه ثابت و سیار در سطح استان آماده ارائه خدمات امدادی به مسافران هستند. عباس قائدرحمت نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی از این دیدار با تشکر از زحمات همه خدمتگزاران به مردم اظهار کرد: خدمت در هلال احمر یک نوع عبادت است و هلال احمر لرستان در راستای ارائه خدمت به هموطنان خود گام های مثبتی برداشته و این موفقیت جز با یاری خداوند و همت و تلاش شبانه روزی مجموعه هلال احمر حاصل نمی شود.

قائدرحمت با تشکر از نحوه امدادرسانی و نجات جان کوهنورد مصدوم در ارتفاعات اشترانکوه افزود: خوشبختانه امروز با حضور نیروهای توانمند، دلسوز و مجرب در هلال احمر جای هیچگونه نگرانی در زمینه امداد رسانی نیست.

وی افزود: حضور و استقرار بالگرد جمعیت هلال احمر در استان لرستان سبب دلگرمی تمام هم استانی ها شده است که امیدوارم با تلاش و کوشش همه جانبه مشکل آشیانه ثابت این بالگرد هم رفع شود.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی از محل احداث مجتمع امداد هوایی جمعیت هلال احمر استان بازدید و خواستار اهتمام بیشتر در تکمیل این پروژه شد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات