فرماندار پلدختر:

فرماندار پلدختر گفت: تمام ادارات و مسئولان پلدختر برای ارائه خدمات در تمامی زمینه ها به مهمانان نوروزی آماده خدمت هستند.

فریدون رشیدی در جلسه شورای اداری پلدختر اظهار کرد: استقبال شایسته از مسافران نوروزی وظیفه همه مسئولان است و فعالیت ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی برای ارائه هر چه بهتر خدمات به مسافران مستلزم هماهنگی و همکاری ادارات با یکدیگر است. رشیدی گفت: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان پلدختر برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی از امکانات موجود در این شهرستان برای ایجاد خاطره ای خوش در ذهن مسافران و خانواده ها باید تمام توان خود را به کار گیرد.

وی بیان کرد: تعطیلات نوروز مناسب ترین زمان برای معرفی ظرفیت ها و قابلیت های گردشگری شهرستان است و همه اعضای این ستاد باید در نوروز امسال با نظارت دقیق علاوه بر از بین بردن ضعف های سال های قبل در راستای رفاه بیشتر میهمانان نوروزی گام بردارند.

وی گفت: در نوروز امسال علاوه بر ارائه خدمات لازم توسط دستگاه های اجرایی در ورودی شهر پلدختر و معمولان، برنامه های متنوعی از جمله برپایی سیاه چادر و نمایشگاه صنایع دستی و توزیع بروشور برای آشنایی هر چه بیشتر گردشگران با آثار و جاذبه های گردشگری اجرا می شود.

رشیدی افزود: نوروز سال گذشته بیش از ۲۰ هزار نفر به پلدختر سفر کردند و امسال نیز دستگاه های اجرایی شهرستان باید عملکرد قابل قبولی در ستاد تسهیلات سفر داشته باشند زیرا ملاک ارزیابی دستگاه ها رضایت مندی شهروندان و مردم است.

وی با اشاره به این که باید تمام امکانات و زیرساخت ها برای استقبال و اسکان مسافران نوروزی در شهرستان پلدخترفراهم شود افزود: کمیته های ستاد تسهیلات خدمات سفرهای نوروزی شهرستان باید تعامل و هماهنگی ویژه ای در ارائه خدمات به میهمانان و مسافران نوروزی داشته باشند.

فرماندار پلدخترتصریح کرد: بر عملکرد بیمارستان ها، داروخانه ها و خودپردازها نظارت دقیق صورت بگیرد تا در ایام نوروز مسافران و گردشگران مشکلی نداشته باشند.

وی گفت: اردوهای جهادی ظرفیت مناسبی برای محرومیت زدایی در شهرستان پلدختر است و برگزاری این اردوهای علاوه بر آثار و برکات سازندگی و نقش تربیتی آنها، برکات معنوی نیز به همراه دارد.

فرماندار پلدختر گفت: همه دستگاه های اجرایی این شهرستان موظفند برای برگزاری این اردوها، همکاری لازم را انجام دهند تا از ظرفیت های دستگاه های اجرایی برای عمران و آبادنی مناطق روستایی استفاده شود.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات