همزمان با دومین یادواره ملی ۸ هزار شهید شیمیایی کشور و ۷۰۰ شهید گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه نمایشگاه موزه صلح وابسته به وزارت امور خارجه در شهرستان بروجرد برپا شد.

همزمان با دومین یادواره ملی ۸ هزار شهید شیمیایی کشور و ۷۰۰ شهید گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه در آستانه روز جهانی مبارزه با سلاح های شیمیایی که امروز در شهرستان بروجرد برگزار شد، نمایشگاه موزه صلح وابسته به وزارت امور خارجه در این شهرستان برپا شد. نمایشگاه موزه صلح با هماهنگی سپاه بروجرد و تیپ ۲۴ بعثت در ورزشگاه ولایت این شهرستان دایر شد.

در این نمایشگاه که وابسته به وزارت امور خارجه کشور است، ۲۰ غرفه شامل غرفه های کتاب، لباس هایی مخصوص استفاده از سلاح شیمیایی و برخی از ادوات جنگی سبک و سنگین، ادوات جنگی و تصاویر شهدای شیمیایی به معرض نمایش گذاشته شده است.

دومین یادواره هشت هزار شهید شیمیایی و ۷۰۰ شهیدمنتسب به تیپ ۲۴بعثت با حضور مسئولان کشوری و لشکری، استانی، جانبازان شیمیایی، نماینده های NGO های مبارزه با سلاح های شیمیایی و کشتار جمعی امروز در شهرستان بروجرد برگزار شد و سخنران اصلی این مراسم سردار خسرو عروج از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بود.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ناشناس

    درود بر جناب سرهنگ‌ عبداله پور وجناب سرهنگ عسگری

نظرات