رئیس اداره صنعت بروجرد:

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: ۵۰ فروشگاه منتخب صنفی و ۲۰ کانکس عرضه میوه شهرداری در نقاط مختلف سطح شهر بروجرد، میوه شب عید شهروندان را عرضه می کنند.

محمد مهدی شریف طبع، امروز در جمع خبرنگاران در بروجرد اظهار کرد: بر اساس قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا، واحد مبارزه و بازرسی قاچاق کالا در اداره صنعت، معدن و تجارت تشکیل شده که وظیفه اصلی آن، جمع آوری کالاهای قاچاق در سطح شهرستان است. وی افزود: در این راستا ضبط ۲۳ عدد گوشی موبایل، ۴۳۰ باکس سیگار، حدود ۱۰۰ بسته پودر و قرص بدن سازی و دیگر قرص های غیر مجاز با ارزش بیش از ۳۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شده است.

وی بیان کرد: این مکشوفات با گشت مشترک واحد مبارزه و بازرسی قاچاق کالا اداره صنعت، معدن و تجارت و واحد اماکن نیروی انتظامی شهرستان بروجرد محقق شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: این مواد به دلیل تقلبی بودن، مشکلات متعددی را برای مصرف کنندگان که عموماً قشر جوان هستند به وجود آورده و در برخی موارد سلامت فرد را با خطر جدی مواجه می کند.

شریف طبع بخش اعظم این کشفیات را از عطاری های سطح شهرستان بروجرد عنوان و تصریح کرد: براساس مصوبه کمیته مبارزه با قاچاق کالای فرمانداری بروجرد، واحدهای عطاری غیر مجاز و بدون پروانه کسب، پلمپ شده اند.

وی با اشاره به روزهای پایانی سال و اوج گیری خرید شب عید، گفت: ۵۰ فروشگاه منتخب صنفی و ۲۰ کانکس عرضه میوه شهرداری در نقاط مختلف سطح شهر، میوه شب عید شهروندان را عرضه می کنند.

شریف بیان کرد: همچنین با تعیین نرخ میوه دولتی، عرضه اقلام میوه شب عید در فروشگاه بهاره این شهرستان نیز آغاز می شود.

وی افزود: چند عامل عرضه میوه دولتی نیز در شهر اشترینان در نظر گرفته شده که در صورت استقبال و تقاضای بیشتر شهروندان، تعداد آنها افزایش می یابد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بروجرد تصریح کرد: میوه به منظور عرضه به بازار از ابتدای سال آینده، به مقدار کافی ذخیره شده است که در صورت نیاز، به بازار تزریق می شود.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات