رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان خبر داد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان گفت: برای حفظ امنیت جاده ای لرستان در ایام نوروز ۴۴ تیم خودرویی پلیس راه در جاده ها و محور های ارتباطی استان استقرار می یابند.

حشمت الله اسکینی در جمع خبرنگاران در خرم آباد اظهار کرد: برای ایجاد امنیت جاده ای در لرستان در ایام نوروز تیم های گشتی پلیس راه لرستان آماده ارائه خدمات به مردم و مسافران نوروزی است. وی افزود: در ایام نوروز ۴۴ تیم خودرویی راهنمایی و رانندگی شروع به فعالیت می کنند.

اسکینی تاکید کرد: ۳۰ تیم موتور سوار و ۲۲۰ پاس پیاده در نقاط شلوغ و پرتردد شهر که امکان تخلف در این نقاط بیشتر است مستقر هستند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان تصریح کرد: در صورت مشاهده تخلف در ایام نوروز با شخص متخلف برخورد جدی شده و گواهینامه رانندگان متخلفی که دارای نمره منفی بیش از حد نصاب هستند ضبط می شود.

اسکینی افزود: همچنین در ایام نوروز پلیس راه لرستان اقدام به اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی با موضوعات ایمنی و ترافیک در سازمان صدا و سیما کرده ایم.

وی گفت: برای جلوگیری از انسداد خیابان ها در صورت وقوع تصادفات به آنها به سرعت رسیدگی شده و خودروها از وسط خیابان ها و جاده ها کنار برده می شوند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات