مصاحبه

امام جمعه نورآباد گفت: کشور ایران تنها در بحث موضوعات هسته ای با این کشورها مذاکره داشته است و در تمامی مذاکرات بر خلاف دیگر کشورهای غربی صادقانه و روشن وارد این مذاکرات شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید جعفر هاشمی نژاد در گفتگو با خبرنگار لرستان خبر با اشاره به اینکه این مذاکرات تاکنون چند دور ادامه داشته است افزود: تا به حال هر چه از کشور ایران بوده است صادقانه و شفاف بیان شده است اما متاسفانه عدم صداقت گروه ۱+۵ بویژه آمریکا در ابتدای مذاکرات تاکنون شاهد تحریم های بیشتری علیه ایران بوده ایم. وی به اعلام تحریم های جدید علیه ایران توسط سران آمریکا در روزهای اخیر اشاره کرد و افزود: تا به حال آنچه خروجی این مذاکرات بوده است از جانب ایران صداقت و از جانب غربی های کارشکنی و خباثت بوده است.

امام جمعه نورآباد با تاکید بر اینکه مسئولان نظام بویژه سیاست خارجه می بایست هوشیار باشند و توجه به شیطنت های دشمنان داشته باشند اظهار داشت: موضوعی که توسط گروه ۱+۵ بخصوص آمریکا مطرح می شود موضوع هسته ای نیست و این خود یک بهانه ای است در جهت افزایش شیطنت های خود علیه کشورمان انجام بدهند زیرا موضوع هسته ای ایران بسیار شفاف و روشن است.

حجت الاسلام هاشمی نژاد با اشاره به اینکه بطور مستمر آژانس انرژی اتمی نیروگاههای هسته ای ایران را رصد می کنند و بر روند ادامه فعالیت های هسته ای ایران بخوبی نظارت دارند ادامه داد: به نظر می رسد موضوع فراتر از این هاست و آمریکا از انقلاب اسلامی ایران، از مردم، ولایت و علاقه مردم کشورمان به امام و نظام و رهبری حراس دارد و از پیشرفت هایی که ایران در طی این ۳۵ سال بدست آورده است می ترسد.

وی با اشاره به اینکه مسئولین ما باید با هوشیاری تمام مراقب حربه های دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند تا انشا اله همچون گذشته نتوانند به اهداف پلید خودشان دست پیدا کنند و همچنان در این نبرد خوار و ذلیل باقی بمانند.

وی به دیدارهای سران آمریکا با رژیم غاصب اسرائیل قبل از هر مذاکره اشاره کرد و افزود: این موضوع بعد از هر مذاکره نیز صورت می پذیرد که نشان دهنده وابستگی آمریکا به اسرائیل است که موجب عدم تصمیم گیری سردمداران آمریکایی در این مذاکرات بوده است و عدم صداقت آنان را نشان می دهد.

حجت الاسلام هاشمی نژاد با تاکید بر اینکه کشور آمریکا به دنبال پیاده کردن اهداف رژیم سهیونیستی اسرائیل است ادامه داد: آمریکا در این مذاکرات نیر می خواهد اهداف و منویات رژیم خبیث اسرائیل و جریان سهیونیست را فرمانبرداری می کند.

وی اظهار داشت: می بایست مسئولین محترم نظام مطالبی که رهبر معظم انقلاب اسلامی را که بارها و بارها در خصوص نگاه به داخل، ظرفیت داخلی و اصلاح نواقص آن سفارش کرده است را مورد توجه قرار بدهند.

امام جمعه نورآباد با اشاره به اینکه حزب دموکرات و جمهوری خواه آمریکا مانند دو روی سکه هستند که هر دو روی آن شیطنت است ادامه داد: این دو حزب هر دو از یکدیگر بدتر و غلام حلقه به گوش اسرائیل هستند و می بایست قبل از انجام هر کاری از سران اسرائیل و سرمایه داران آن دستور بگیرند و بعد امیدوار به جذب رای در کشور آمریکا باشند.

وی با اشاره به اینکه بعضی ها فکر می کنند اگر با آمریکا ارتباط داشته باشیم تمامی مشکلات ما حل می شود ادامه داد: واقعاً اینگونه نیست و آمریکایی ها به هر کشوری که رفتند آن کشور را از نظر فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اخلاقی و غیره فاسد کردند و جز وابستگی آنها به دیگر کشورها چیز دیگری نسیبشان نشده است و این در حالی است که در کشور ما چنین نیست.

وی ادامه داد: کشور مقتدر و عزیز ایران با شعار نه شرقی نه غربی بدون کوچکترین وابستگی از کشورهای غربی همچنان روند رو به رشد و توسعه خود را در زمینه پیشرفت ها ادامه می دهد و مهمترین علت دشمنی آمریکا علیه ایران همین پیشرفت ها است که به لطف اتحاد مردم و وجود ولایت و رهبری و نیروی جوان متخصص در کشورمان بوجحود آمده است و می بایست این ظرفیت حفظ و از آن پاسداری شود.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات