شهردار بروجرد:

شهردار بروجرد گفت: هم اکنون ۸۰ پروژه در شهرستان بروجرد در حال اجراست که پیشرفت های زیادی داشته اند و در سال آینده تعداد زیادی از آنها به بهره برداری می رسند.

منوچهر یوسفی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران در بروجرد اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در شهرداری و شورای شهر بروجرد و استعانت از خداوند منان و همت و همدلی پرسنل و کارکنان شهرداری و مسئولان مربوطه در واپسین روزهای سال تمام حقوق کارکنان و پاداش و عیدی به همه ۱۷۰۰نفر پرسنل شهرداری بروجرد پرداخت شد. وی در مورد بدهی های شهرداری افزود: در حال حاضر تنها بدهی شهرداری بروجرد به سازمان تامین اجتماعی است که با برنامه ریزی های صورت گرفته با مسئولان این سازمان تا حدودی مشکلات مالی این سازمان با شهرداری نیز در حال حل و فصل شدن است و خوشبختانه شهرداری بروجرد در حال حاضر به هیچ نهاد و ارگانی بدهکار نیست.

شهردار بروجرد با اشاره به پروژه های در حال اجرا شهرستان بروجرد بیان کرد: هم اکنون ۸۰ پروژه در سطح شهرستان در حال اجراست که پیشرفت های فیزیکی قابل قبولی در این پروژه ها داریم که نمونه هایی از این پروژه ها پل غیر هم سطح پیامبر اعظم و ایجاد جاده دسترسی به شهرک جانبازان، ایجاد مبلمان شهری در شهرستان بروجرد است.

وی بیان کرد: در سال آینده نیز قصد ایجاد میدان بزرگ شهید بروجردی در ورودی شهر بروجرد از سمت اشترینان و ایجاد پل غیر هم سطح در مسیر میدان امام خمینی (ره) این شهرستان را داریم.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات