مدیر کل هواشناسی لرستان:

مدیر کل هواشناسی لرستان گفت: برای اطلاع مسافران نوروزی از وضعیت جوی لرستان در ایام نوروز در ستادهای اسکان ۲۵۰۰ بروشور در بین آن ها توزیع شده است.

نورالدین سپهوند در گفت و گو با خبرنگار لرستان  خبر در خرم آباد، اظهار کرد: تا روز پنج شنبه آسمان استان صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد ملایم پیش بینی شده است که احتمال بارش خفیف باران به صورت پراکنده در بعضی از نقاط دور از ذهن نیست.

وی در مورد وضعیت جوی استان تا سه روز آینده افزود: سه شنبه ۵ فروردین آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، چهارشنبه ۶ فروردین کمی ابری تا نیمه ابری پنجشنبه ۷ فروردین کمی ابری دربعدازظهر افزایش ابر پیش بینی شده است.

سپهوند بیان کرد: باتوجه به اطلاع رسانی قبلی در مورد وضعیت جوی لرستان، ۱۰ بنر در ورودی های شهر، سطح شهر و ستاد های اسکان استان برای اطلاع رسانی مسافران نوروزی از وضعیت جوی لرستان در ایام نوروز نصب شده است.

وی تصریح کرد: این بنر ها وضعیت جوی استان را تا روز ۸ فروردین نشان می دهد و روز ۸ فروردین تعویض می شوند تا وضعیت جوی لرستان را از ۸ تا ۱۴ فروردین برای مسافران نوروزی اطلاع رسانی کنند.

مدیر کل هواشناسی لرستان اظهار کرد: ۲۵۰۰ بروشور برای امر اطلاع رسانی وضعیت جوی در بین ستاد های اسکان بین مسافران نوروزی پخش شده است.

وی با باشاره به اینکه دمای هوا در روزهای آینده رو به افزایش است گفت: روند افزایش دما استان از امروز آغاز شده است.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات