شهردار خرم آباد:

خرسندم که هم‌کاران پرتلاشم در شهرداری از هیچ تلاشی دریغ ننموده‌اند و حتی گاهی از مسافران در منزل خود پذیرایی کرده‌اند که این نشان از مهربانی و سخاوت مردم مرکز استان دارد.

به گزارش لرستان خبرشهردار مرکز استان گفت: در ایام نوروز و استقبال از مسافران کارکنان شهرداری عهد کردند تا به تمام تقاضاهای مسافران و مهمانان نوروزی جامعه عمل بپوشند و هیچ گاه از واژه" نه" استفاده نکنند.

محمد مهرابی افزود: کارکنان شهرداری خرم آباد تمام سعی خود را نموده اند تا در این روزها بهترین امکانات مورد نیاز مهمانان را از نظر کمی و کیفی تامین نماید بلکه خاطره خوشی از خرم آباد و لرستان در ذهن آنان نقش ببندد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این که شهر خرم آباد در نوروز امسال از سوی شورای اسلامی شهر خرم آباد با نام" خرم آباد شهر سخاوت و مهربانی ها" نامگذاری شده است، همه کارکنان شهرداری تلاش نموده اند تا با برآورده کردن خواسته های مسافران و به حد اعلا رساندن مهمان نوازی خود، به این شعار جامعه عمل بپوشانند.

مهرابی با بیان این که شهرداری کارنامه مطلوبی در ایام نوروز داشته است، تصریح کرد: خرسندم که هم کاران پرتلاشم در شهرداری از هیچ تلاشی دریغ ننموده اند و حتی گاهی از مسافران در منزل خود پذیرایی کرده اند که این نشان از مهربانی و سخاوت مردم مرکز استان دارد.

چادرهای شهرداری خرم آباد در پارک کیو که به رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرد

این چادرها در ۵ پارک خرم آباد برای اسکان مسافران به صورت رایگان با امکانات دیگری از قبیل آب جوش، پتو و… در نظر گرفته شده است

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات