پنجمین جشنواره‌ی رهاسازی ماهی قرمز مصادف با ۱۲ فروردین سال‌روز جمهوری اسلامی عصر روز سه‌شنبه با حضور شهردار و معاونان وی، چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر‌ و شماری از شهروندان خرم‌آبادی در دریاچه ماهی‌ (زیبا کنار) کیو برگزار شد.

به گزارش لرستان خبر، در ابتدای مراسم شهردار خرم آباد ضمن تشکر از زحمات کارکنان شهرداری که در ایام نوروز پذیرای مهمانان بوده اند بیان داشت: از این که پرسنل شهرداری به صورت شبانه روزی در تمامی ستادهای اسکان با بسیج کلیه ی امکانات در تلاش برای خدمت رسانی مطلوب به مسافران نوروزی بوده اند به آن ها خدا قوت می گویم.

" محمد مهرابی" تصریح کرد: با تمامی تلاش های مجموعه ی شهرداری تصمیم گرفته شد در ایام نوروز کلمه ی" نه" گفتن را به مهمانان حذف کنیم و به نحو عالی نیازمندی های مسافران را تامین نماییم.

وی در خصوص مدت اقامت مسافران در خرم آباد بیان نمود: با توجه به رضایت مندی مسافران نوروزی از نحوه ی پذیرایی و اسکان، بعضاً مشاهده شد که برخی از خانواده ها تا یک هفته اقامت خود در خرم آباد را تمدید کردند.

مهرابی گفت: از برنامه ریزی و سیاست گذاری استاندار لرستان جهت هماهنگی بین تمامی دستگاه ها جهت رفاه حال مسافران نوروزی تشکر ویژه دارم.

در بخش دیگر مراسم، حجت الااسلام والمسلمین" سعید بیرانوند" مدیر کمیته فرهنگی شهرداری به سخن رانی پرداخت.

در خاتمه ی این جشنواره، پس از رهاسازی ماهی ها توسط شهروندان خرم آبادی، به قید قرعه به ۳۰ نفر از برندگان جوایز نفیسی تعلق گرفت.

عکس: حمید قربانی نسب

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات