مسئول حمل و نقل و پایانه های شهرستان بروجرد مطرح کرد:

لرستان خبر: مسئول حمل و نقل و پایانه های شهرستان بروجرد گفت: ۵۵۸۷۰ مسافر توسط نمایندگی حمل و نقل بروجرد جابه جا شده اند.

بهرام ترکاشوند در گفت و گو با خبرنگار لرستان خبر در بروجرد، در خصوص حمل و نقل و جا بجایی مسافر اظهار کرد: در این طرح که از ۲۵ اسفند ۹۲ لغایت ۱۵ فروردین ۹۳ ادامه داشت، در مجموع کار جابجایی ۵۵۸۷۰ مسافر توسط ۴۱۵۲ سرویس انجام شد.

وی افزود: در بخش مینی بوس رانی در مجموع ۱۴۵۹۵ مسافر درون استانی و ۸۷۷۲ مسافر برون استانی جابجا شدند.

ترکاشوند بیان کرد: در بخش سواری کرایه نیز کار جابجایی ۴۰۴۶ مسافر درون استانی و ۲۲۹۲ مسافر برون استانی انجام شد.

وی از جابجایی برون استانی ۲۶۰۶۵ مسافر در بخش اتوبوسرانی توسط هشت شرکت اتوبوسرانی پایانه مسافربری بروجرد خبر داد و تصریح کرد: بخش اعظم شکایات مسافرین در جابجایی های نوروزی را کمبود بلیط و صندلی، نحوه سرویس دهی، نرساندن مسافران به مقصد و مواردی از این قبیل تشکیل داد.

مسئول نمایندگی حمل و نقل و پایانه های شهرستان بروجرد گفت: حجم زیاد مسافر خصوصا در روزهای پایانی نوروز و ۱۴ و ۱۵ فروردین ماه، موجب شد علی رغم افزایش تعداد سفر خصوصاً به کلان شهرهایی مثل تهران، در برخی موارد مسافران با کمبود بلیط و صندلی مواجه شوند.

ترکاشوند همچنین از نظارت مستمر نیروهای این سازمان در محورهای اصلی مواصلاتی شهرستان بروجرد خبر داد و اذعان کرد: در طرح نوروزی نظارت بر محورهای بین شهری، نیروهای این سازمان در حیطه وظایف تعیین شده به طور مستمر به انجام وظیفه و خدمت رسانی به مسافران نوروزی مشغول بودند.

وی در خاتمه بیشترین حجم فعالیت را به روزهای ۱۴ و ۱۵ و کمترین حجم مسافر و فعالیت را به روزهای یکم و دوم فروردین ۹۳ نسبت داد

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات