مسئول میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان خبرداد:

مسئول اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان پلدختر گفت: طبق امارها، امسال بعد از خرم آباد بیشترین اسکان نوروزی را طی چند روز متوالی در شهرستان پلدختر داشته ایم.

به گزارش لرستان خبر از پلدخترمنوچهر بابایی در جلسه شورای اداری شهرستان مطرح کرد: استقبال بی نظیر مسافرین نوروزی نشانگر فرهنگ غنی و علاقه مندی مسافرین عزیز به جاذبه های تاریخی و طبیعی این شهرستان است.

وی با بیان اینکه حجم بالایی از مسافرین نوروزی در پلدختر اسکان داشته اند گفت: ما در جهت شناساندن ابنیه تاریخی و جاذبه های طبیعی و سایر ویژگی های شاخص موجود با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان ۳ کمپ اسکان موقت را در ۳ ایستگاه مختلف احداث نمودیم که تمامی این خدمات در در این سه کمپ به صورت رایگان بوده است.

به گفته بابایی، بازدید و نظارت بر عملکرد ایستگاه های نوروزی از جمله پایگاه های اطلاع رسانی و کمپ های اسکان نوروزی با همکاری فرمانداری شهرستان صورت می گرفت. وی با اشاره به اینکه شهرستان پلدختر می تواند یکی از قطب های فرهنگی و گردشگری باشد تاکید کرد که ما باید اول زیر ساخت ها را فراهیم کنیم. شهرستان پلدختر در استان لرستان و حتی در سطح کشور گمنام مانده است و یکی از نمونه های بارز این مسئله غار کوگان است که در نوع خود بی نظیر است. وی در پایان گفت: امیدوارم همه ی ما نسبت به فرهنگ ملی و مذهبی خود اگاهی پیدا کنیم تا با قدم های سنجیده در راه اعتلای فرهنگ و تاریخ سرزمین مادریمان قدم بر داریم.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات