بیانیه

«بیانیه تشکل های دانشجویی دانشگاهای استان لرستان در پی دیدار وزرای دولت تدبیر و امید با آقای خاتمی از سران فتنه»

به گزارش  لرستان خبر از لرستان، تشکل های دانشجویی دانشگاهای استان لرستان در پی دیدار وزرای دولت تدبیر با سران فتنهبیانیه ای صادر کردند.

متن بیانیه بدین شرح است:

و اذا لقوا الذین آمنوا قالوا آمنا واذا خلوا الی شیاطینهم قالوا انا معکم انما نحن مستهزئون بقره/۱۴

و هنگامی که افراد با ایمان را ملاقات کنند می گویند ما ایمان آورده ایم ولی هنگامی که با شیطان های خود خلوت کنند می گویند ما با شماییم ما فقط آنها را مسخره می کنیم.

بار دیگر شاهد اقداماتی نسنجیده و ناشایست از سوی برخی دولت مردان و وزرا در دیدار با عوامل مطرود و مغبوض فتنه شوم براندازی نظام در سال ۸۸ بودیم. اینک برای همه ثابت شده است شعار اعتدالی که دولت در بوق و کرنا می کرد به چه معناست و دولت مردان در لوای طرح این شعار به دنبال چه هستند. ای کاش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر وزرا می دانستند تلاش نافرجام برای تطهیر فتنه گران شستن سگ به دریای هفت گانه است که چو تر شد پلیدتر باشد! ننگ فتنه گری و خوش رقصی برای بیگانگان و دشمنان تا ابد بر پیشانی آنان خورده و ملت بصیر و بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی هرگز فجایع و جنایاتی که آن عمال بی آبروی دشمن به بهانه دروغی نخ نما شده آفریدند، را فراموش نمی کنند. می خواهند چه کسانی را تطهیر و به صحنه برگردانند؟ کسانی را که قریب هشت ماه نخوت و غرور و سرمستی شان از حمایت های علنی بیگانگان و دشمنان و معاندان نظام اسلامی و ملت غیور ایران، باعث نشد در برابر آن همه رأفت و بزرگواری نظام اسلامی و امام قافله ی صبر و بصیرت، امام خامنه ای (مد ظله العالی) ، و ملت صبور وبصیر ایران اسلامی تمکین کنند و به آغوش نظام اسلامی و ملت بازگردند و باز بر طبل صحنه باز گرداند هرچند وزیر علوم، تحقیقات و فناوری آنان را در رده های مختلف وزارتخانه اش بکار گیرد و دنبال تطهیر کردن سران فتنه باشند در حالیکه چنین چیزی ممکن نیست. پس: عرض خود نبرید و دیگران را به زحمت نیندازید.

ما اعضای تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان لرستان، ضمن اعلام انزجار از اقدامات صورت گرفته و محکوم نمودن تلاش های مذبوحانه ای که برای تطهیر و بازگرداندن عوامل فتنه به صحنه سیاسی و اجتماعی کشور صورت گرفته است، از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه می خواهیم با اختیارات قانونی و نظارتی خود به این گونه اقدامات واکنش جدی نشان دهند و اجازه ندهند همدستی و همصدایی عده ای در داخل با دشمنان و بیگانگان، موجب شادی و رضایت دشمنان گردد.

والسلام علی من اتبع الهدی

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات