امام جمعه ازنا:

امام جمعه ازنا گفت: دولت های غربی با صدور قطعنامه های ضد ایرانی قصد دخالت در امور داخلی کشور را دارند که این غیرقانونی است و آن ها حق هیچ دخالتی را ندارند.

حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در ازنا، در مورد قطعنامه ضد ایرانی اتحادیه اروپا اظهار کرد: غربی ها حق دخالت و یا تصمیم گیری در امور داخلی ایران را ندارند.
وی افزود: اگر غربی ها توان تصمیم گیری داشتند برای خودشان تصمیم گیری می کردند تا از این وضعیت فلاکت بار اقتصادی رهایی پیدا کنند.
حجت الاسلام هراتی مطلق بیان کرد: حقوق بشر ما حقوق بشر اسلامی است و ما از اسلام ناب محمدی تبعیت می کنیم و ایران بر پایه اسلام ناب محمدی اداراه می شود.
حجت الاسلام هراتی مطلق تصریح کرد: همه می دانیم که غرب به توافقات خود پایبند نیست و باید دولتمردان به ظرفیت های درونی کشور اتکا کنند.
امام جمعه ازنا گفت: اگر سه عنصر اقتصاد، فرهنگ و علم در یک کشور باشد آن کشور قوی می شود پس مطمئن باشید دشمن برای ضربه زدن به این عنصر ها وارد عمل می شود.
وی افزود: غرب ادعای حقوق بشر دارد اما خود ناقض حقوق بشر است ولی بیانیه بر ضد حکومتی می دهد که خود بر پایه حکومت اسلامی اداره می شود.
حجت الاسلام هراتی مطلق اظهارکرد: مقام معظم رهبری امسال را سال اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی قرار داده است و باید دولتمردان و همه مسئولان برای تحقق این امر تلاش کنند.
حجت الاسلام هراتی مطلق بیان کرد: دولتمردان و مردم باید در مورد این بیانیه واکنش نشان دهند و به شدت این حرکت ضد ایرانی آن ها را محکوم کنند و هیچ گونه واهمه ای نداشته باشند.
وی گفت: هزاران بیانیه این چنینی بر ضد ایران نوشته اند ولی ملت ایران مستحکم تر از قبل به فعالیت های خود ادامه داده اند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات