یادداشت

لرستان خبر: در روزهای گذشته دیدارهای دولت مردان با سران فتنه وارد مرحله تازه ای شده و در نشریات خود به بازتاب وسیع این دیدار ها می پردازند که حکایت از سناریوی جدیدی توسط آنها دارد که همکانا بازشگت فتنه گران به جامعه است.

در روایات آمده است که خداوند متعال در دو موقعیت به انسانها می خندد، یکی در زمانی که خداوند بخواهد کسی را عزیز کند و انسانها بخواهند او را ذلیل کنند و دومی زمانی که خداوند بخواهد کسی را ذلیل کند و انسانها در مقابل او مقاومت کرده و سعی در عزیز کردن او داشته باشند.

این روزها شاهد آن هستیم که برخی جریانهای سیاسی و افراد معلوم الحال سعی بر آن دارند که افرادی را که خداوند متعال آنها را ذلیل و نزد مردم بی آبرو کرده است عزیز و صاحب آبرو جلوه دهند و آنچه را که آنان از معصیت در پیشگاه خداوند و توهین به عزیزان خداوند متعال بخصوص امام حسین) ع) و عزاداران ایشان در روز عاشورای ۸۸ انجام داده اند کوچک و کم اهمیت جلوه دهند، غافل از اینکه تنها باعث خندیدن خداوند متعال به مخلوقات خود و آزرده خاطر شدن ملت انقلابی ایران می شوند.

این قبیل اعمال که امروز شاهد آن هستیم دیدارهای روزافزون دولتمردان و یا نزدیکان و بستگان آنها با سران فتته است. رفتار ناشایستی که یقینا در آینده ای نزدیک دود آن به چشم خود آنها خواهد رفت.

برنامه ریزی دولت مردان برای دیدار با سران فتنه ۸۸ در روزهای اخیر مصداق واقعی آب به آسیاب دشمن ریختن است چرا که تلاش برای موجه کردن کار نابخردانه کسانی است که نخست وزیر رژیم صهیونیستی آنان را پیاده نظام خود در ایران دانست. البته این قبیل حرکات از سوی کسانی اتفاق می افتد که در سال ۹۲ و در زمان اخذ رای اعتماد از مجلس، آنچنان از فتنه ۸۸ و سران فتنه انتقاد می کردند که هرکس آنان را نمی شناخت تصور می کرد آتش فتنه ۸۸ را این جماعت خاموش کرده اند و نه مدیریت امام خامنه ای و بصیرت ملت ایران.

آنچه که امروز ملت شریف ایران از این قبیل حرکات دولتمردان و بستگان آنان برای دیدار با سران فتنه می بینند این تفکر را در اذهان عمومی متبادر می سازد که دولت جایگاه کنونی خود و رای آوردن در انتخابات ۹۲ را بیشتر وامدار فتنه گران و بخصوص سران فتنه می دانند تا رای ملت شریف ایران و حضور حماسی این ملت در انتخابات ۹۲.

دیدار نوروزی وزرای دولت تدبیر و امید و حضور دوباره وزرای دولت در مراسم ختم پدر همسر محمد خاتمی که با حمایت و بازتاب وسیع سایت ها ونشریات زنجیره ای داخل و انعکاس وسیع در رسانه هی ضد انقلاب داشته خبر از سناریوی جدیدی می دهد.

سناریویی که به نظر می رسد سایت ها و نشریات اصلاح طلب و دولتی سعی در عادی نشان دادن فتنه و دیدار با فتنه گران برای بازگشت به جامعه هستند.

گویا دولت مردان و اصضلاح طلبان فراموش کرده اند که ملت شریف ایران در روز ۹ دی ۸۸ تکلیف فتنه گران را تعین کردند و هرکسی بخواهد در راستای عادی جلوه دادن فتنه ۸۸ و کم رنگ کردن آن گام بردارد مردم او را همانند سران فتنه به زباله دانی تاریخ خواهند فرستاد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات