نماینده ولی فقیه در سپاه لرستان:

لرستان خبر: نماینده ولی فقیه در سپاه لرستان گفت: در امور فرهنگی باید به چند راهکار اساسی توجه کرد که برنامه ریزی دقیق امور فرهنگی بر اساس الگوی اسلام، بودجه کافی در اختیار مراکز فرهنگی گذاشتن، پرهیز از شعار زدگی از جمله این راهکارها است که اگر صورت گیرد از ورود آفت و مشکلات در امور فرهنگی جلوگیری می شود.

به گزارش لرستان خبراز خرم آباد، حجت الاسلام علیرضا کرمی در نخستین جلسه دفتر استانی نهاد رهبری که امروز در خرم آباد برگزار شد اظهار کرد: مسئولان باید به این باور برسند که ضعف های فرهنگی در کشور داریم چون مقام معظم رهبری خود نقشه راه کار فرهنگی را مشخص کردند و با این نتیجه همه مسئولان امر برای رفع مشکلات فرهنگی باید تلاش کنند.

وی افزود: مقام معظم رهبری وظیفه هایی را برای کسانی که در دستگاه فرهنگ تلاش می کنند گذاشته است که این وظیفه ها برگرفته از وضعیت فرهنگی موجود، ارائه راهکار و تعین فرهنگ ارگانی است.

حجت الاسلام کرمی بیان کرد: یکی از مشکلات اساسی کار فرهنگی نبود بودجه کافی در اختیار ادارات در راستای کار فرهنگی است و این امر سبب تضعیف و اجرایی نشدن کارهای فرهنگی در جامعه می شود.

وی در مورد بودجه فرهنگی لرستان گفت: بودجه ای که برای کارهای فرهنگی در استان قرار می دهند برابر با ساخت۱ کیلیومتر آزاد راه است که متاسفانه در این امر هیچ گونه کاری انجام نشده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تصریح کرد: در امور فرهنگی باید به چند راهکار اساسی توجه کرد که برنامه ریزی دقیق امور فرهنگی بر اساس الگوی اسلام، بودجه کافی در اختیار مراکز فرهنگی گذاشتن، پرهیز از شعار زدگی از جمله این راهکارها است که اگر صورت گیرد از ورود آفت و مشکلات در امور فرهنگی جلوگیری می شود.

حجت الاسلام کرمی اظهار کرد: باید تمامی برنامه ریزی های ما بر اساس الگوی اسلامی باشد که در کشور چنین چیزی صورت نگرفته است و باید الگوهای مناسب دینی را در قالب سریال و فیلم ها معرفی کنیم و از فیلم های غربی تبعیت نکنیم.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات