مدیرکل کمیته امداد لرستان:

ادارات کمیته امداد در سطح استان در قالب ۱۸ اداره در حال خدمت رسانی به مددجویان محترم و ثبت نام آن ها در اجرای طرح هدفمندی یارانه ها هستند

ولی الله منتظری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمیته امداد لرستان در راستای اجرای طرح هدفمندی یارانه ها همگام با سایر نهادهای دولتی استان کار ثبت نام متقاضیان یارانه را از ۲۰ فروردین آغاز کرده است. وی افزود: از روز اول ثبت نام تا کنون نزدیک به دو هزار خانوار از مددجویان لرستانی در طرح هدفمندی یارانه ها از طریق ادارات کمیته امداد شهرستان های محل سکونت خود اقدام به ثبت نام کرده اند.

منتظری تصریح کرد: ادارات کمیته امداد در سطح استان در قالب ۱۸ اداره در حال خدمت رسانی به مددجویان محترم و ثبت نام آن ها در اجرای طرح هدفمندی یارانه ها هستند که خوشبختانه تا کنون مشکلی مبنی بر قطعی اینترنت و یا سایر مشکلات احتمالی از هیچکدام از ادارات گزارش نشده است.

مدیرکل کمیته امداد لرستان بیان کرد: کار ثبت نام از متقاضیان یارانه تا تاریخ ۲۹ فروردین ادامه دارد و در صورتی که برخی از مددجویان در تاریخ مقرر موفق به ثبت نام در سامانه رفاهی نشوند می توانند در یکی از روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین برای ثبت نام اقدام کنند.

وی با اشاره به فعالیت شبانه روزی برخی ادارات در روند ثبت نام گفت: از متقاضیانی که امکان ثبت نام در سامانه را دارند تقاضا داریم خودشان نسبت به ثبت نام اقدام نمایند و افرادی که به اینترنت دسترسی ندارند با مراجعه به کمیته امداد شهرستان خود نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات