مسئول بسیج هنرمندان لرستان:

برای رسیدن به یک تحول اقتصادی و رسیدن به یک اقتصاد مقاومتی که مد نظر مقام معظم رهبری قراردارد باید بستر فرهنگی مناسب ایجاد شود.

فریبرز حاتمی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فرهنگ به عنوان زیربنای همه تحولات اعم از اقتصادی، اجتماعی، سیاسی وحتی نظامی است.

وی افزود: برای رسیدن به یک تحول اقتصادی و رسیدن به یک اقتصاد مقاومتی که مد نظر مقام معظم رهبری قراردارد باید بستر فرهنگی مناسب ایجاد شود.

مسئول بسیج هنرمندان لرستان با اشاره به ارزش کارهنرمندان بسیجی و تاثیر هنراسلامی بر جامعه بیان کرد: هنرمندان زمانی می توانند کوله بار مسئولیت و امانتشان را زمین بگذارند که اطمینان پیداکنند بدون اتکا به کشورهای بیگانه و تنها در چارچوب مکتب اسلامیشان به حیات جاویدان دست یافته اند.

حاتمی تصریح کرد: اصلاح فرهنگ راحت طلبی، اشرافی گری، تجمل پرستی، بی توجهی به محصولات و تولیدات داخلی و توجه به مارک ها وبرندهای خارجی، چشم دوختن به کمک های خاص خارجی و بی اعتنایی به ظرفیت های داخلی و اصلاح فرهنگ واسطه گری و رانت خواری همه کارفرهنگی را می طلبد واگر این موضوعات درجامعه ما اصلاح نشوند به طور قطع نتیجه لازم را نمی گیریم.

مسئول بسیج هنرمندان لرستان کلیدی ترین واژه شعارسال را مدیریت جهادی دانست و اظهار کرد: مدیریت جهادی سبکی ازمدیریت اسلامی است که ضمن قبول اصول مدیریت بر باید ها و نبایدهایی تکیه دارد که می تواند شعار سال را دربعد اقتصادی محقق سازد وهمه مشکلات جامعه را حل کند.

وی عنوان کرد: مدیریت جهادی ازابتدای انقلاب مورد تاکید حضرت امام خمینی (ره) بوده وسازمان هایی مانند سپاه و نهادهای فرهنگی و مذهبی که دراوایل انقلاب تاسیس شدند ازابتدا، مصادیق مدیریت جهادی بودند.

وی مدیریت جهادی را برگرفته ازکلام وحی و متکی برارزش های والای انسانی دانست و افزود: بیشتر تاکیداتی که انبیاء، اولیاء واوصیای ما درزمینه مدیریت صحیح داشته اند، برمحور مدیریت جهادی بوده است.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات