نماینده مردم خرم‌آباد

نماینده مردم خرم‌آباد با بیان اینکه دریافت یارانه حق مردم است، ‌ گفت: به جای اینکه برای عدم دریافت یارانه فضاسازی کنیم جلوی ریخت و پاش‌ها را بگیریم.

به گزارش لرستان خبر به نقل از ایسنا ؛ ابراهیم آقامحمدی در تذکر شفاهی خود در پایان جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در حال حاضر فضایی ایجاد کرده ایم که مردم در بحث یارانه ثبت نام نکنند اما واقعیت این است که ما حامل های انرژی را گران کرده ایم و پول آن را نیز از مردم می گیریم که می خواهیم مقداری از این پول را به آنها برگردانیم، اما در مورد همین مساله از آنها می خواهیم انصراف دهند.

وی ادامه داد: رسانه ها را ساماندهی کرد ه ایم که مردم را در معذوریت قرار دهیم و آنها را تهدید و ترغیب می کنیم که در یارانه ها ثبت نام نکنند. ثبت نام کردن حق مردم است و آنها یی که نیازمند هستند نباید در رودربایستی قرار بگیرند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: به جای اینکه فضاسازی کنیم که مردم ثبت نام نکنند جلوی ریخت و پاش ها را بگیریم. مثلا در استانداری لرستان میلیون ها تومان هزینه صرف تغییر دکوراسیون و خرید ماشین های خارجی شد که باید جلوی این قبیل مسائل را بگیریم.

وی در ادامه بحث بیکاری در لرستان را مطرح کرد و از مسئولین خواست تا به این مساله رسیدگی کنند چرا که استان لرستان نرخ اول بیکاری در کل کشور را دارد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات