مدیرکل نوسازی مدارس لرستان خبر داد

خبرگزاری لرستان خبر: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان گفت: مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز کشور هشتم خردادماه امسال به میزبانی لرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری لرستان خبر از  خرم آباد،   حسین اسدی پور، امروز در نشست توجیهی کارشناسان روابط عمومی و مشارکت های مردمی ادارات آموزش و پرورش لرستان  اظهار کرد: اختتامیه شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور به عنوان بزرگترین اجتماع خیرین مدرسه ساز با حضور دو هزار نفر و به میزبانی استان لرستان برگزار می شود.

وی افزود: جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور هشتم خردادماه امسال در سالن ورزشی شهید چاغروند مجموعه ورزشی تختی خرم آباد برگزار می شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان   با اشاره به رویکرد جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور بیان کرد: رویکرد اصلی این جشنواره تکمیل پروژه های نیمه تمام است که با لطف خدا در چند سال اخیر به خوبی این کار را انجام داده است و برای سال آینده هم برنامه ریزی های مهمی انجام شده است.

اسدی پور با اشاره به وضعیت خوب لرستان در تکمیل پروژه های ناتمام گفت: استان لرستان از حیث تکمیل پروژه های نیمه تمام رتبه اول را در کشور به خود اختصاص داده است و امید داریم در ادامه هم با قدرت این روند ادامه داشته باشد.

در پایان این نشست توجیهی از دو طرح " خشت تا بهشت" و طرح " چشمه های ماندگار" اداره کل نوسازی استان لرستان رونمایی شد.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات