مدیر کمیته امداد دورود:

لرستان خبر: مدیر کمیته امداد دورود گفت: حامیان و خیران نیکوکار سال گذشته بیش از ۴۱ میلیارد و ۱۳۳ میلیون و ۵۵۶ هزار ریال کمک نقدی از طریق سیستم بانکی به حساب ایتام تحت حمایت خود در دورود واریز نموده اند.

به گزارش لرستان خبر از دورود، اسدالله اسدی امروز در جشن فرشتگان که با حضور مسئولان و ایتام شهرستان دورود برگزار شد اظهار کرد: حامیان و خیران نیکوکار در سال گذشته بیش از 41 میلیارد و 133 میلیون و 556 هزار ریال کمک نقدی از طریق سیستم بانکی به حساب ایتام تحت حمایت واریز نموده اند که این نشان از ایمان راسخ و حس نوع دوستی هموطنان عزیز است.

وی با درخواست از خیران جهت حمایت های بیشتر از ایتام افزود: از خیران با ایمان و انسان دوست می خواهم که در سال 93 نیز به مانند سال قبل با حمایت های خود از ایتام این شهرستان مشکلات انها را برطرق کنند.

مدیر کمیته امداد شهرستان دورود تصریح کرد: در حال حاضر تعداد 1 هزار و 291 نفر حامی، سرپرستی 597 نفر یتیم را به عنوان فرزند معنوی خود تقبل و ماهیانه به طور میانگین مبلغ421 هزار ریال به حساب آنها واریز می کنند.

وی با اشاره به سرانه هر یتیم تصریح کرد: سرانه هر نفریتیم 561 هزار ریال است که امیدواریم با این مبلغ گوشه ای از مشکلات این قشر محروم را برطرف کنیم.

در پایان این مراسم حامیان شرکت کننده مبلغ 29 میلیون ریال به عنوان هدیه به ایتام اهدا نمودند.

انتهای پیام/ ق

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات