نماینده ولی فقیه در لرستان:

لرستان خبر: نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: انتظاری که از مردم لرستان می‌رود این است که در ساخت صحن حضرت فاطمه زهرا (س) سهیم باشند و شرکت کنند.

به گزارش لرستان خبر از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، امروز در مراسم معرفی مسئول امور روحانیان ستاد عتبات عالیات لرستان با اشاره به اینکه خدمت به عتبات عالیات خدمت به برگزیدگان خداوند است اظهار کرد: خداوند متعال محبوب‌ترین بندگانش را ائمه اطهار(ع) و اهل‌ بیت(ع) قرار داده به‌نحوی که ثلث آیات قرآن درباره شأن و منزلت آن‌هاست و ثلث دیگر آن نیز در مذمت دشمنان آنان است.

وی افزود: در جامعه کبیره فضایل و مناقبی در رابطه با اهل‌ بیت(ع) نازل شده و این می‌رساند که خدمت به آن‌ها به طور قطع از جایگاه والایی برخوردار است.

وی تصریح کرد:  باید توسل جستن به اهل‌ بیت(ع) را شیوه و منش خود قرار دهیم و افرادی‌که در ستاد عتبات عالیات خدمت می‌کنند باید دقت داشته باشند خدمت آن‌ها خالصانه باشد؛ چرا که با خدمت به اهل بیت(ع) می‌توانیم به تقرب خدا دست یابیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان خدمات مردم استان در بازسازی عتبات عالیات را شایسته تقدیر دانست و افزود: مردم این استان در ساخت زائرسرا، صحن حضرت فاطمه(س)، بازسازی حرمین شرفین نقش مهمی ایفا کرده‌اند و این نشانگر ولایت‌مداری مردم این استان است.

وی افزود: انتظاری که از مردم لرستان می‌رود این است که در ساخت صحن حضرت فاطمه زهرا(س) سهیم باشند و شرکت کنند.

حجت‌الاسلام میرعمادی با بیان اینکه کمک به عتبات عالیات اثر اخلاقی و تربیتی در زندگی مردم دارد، عنوان کرد: کمک به عتبات می‌تواند انسان را از حب مال و دنیا و رذایل دور سازد و باعث رشد فضیلت‌ها در جامعه شود که لازم است به‌منظور جذب کمک‌های مردمی اطلاع‌رسانی دقیقی در این رابطه انجام شود که در این بین نقش روحانیان و مبلغان دینی بسیار حائز اهمیت است.

امام جمعه خرم‌آ‌باد گفت: با توجه به تأثیرگذاری روحانیت در جامعه در ستاد عتبات عالیات نیز یک روحانی مستقر می‌شود که وظیفه وی تشویق مبلغان برای جذب و جلب کمک‌های مردمی به بازسازی عتبات عالیات است که در استان لرستان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان به‌عنوان مسئول امور روحانیان در ستاد عتبات عالیات منصوب شد.

انتهای پیام/ آ

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات