در یازدهیمن گردهمایی مدیران روابط عمومی صداوسیما کشور/

لرستان خبر: روابط عمومی صداوسیما مرکز لرستان عنوان روابط عمومی برتر صدا و سیمای جمهوری اسلامی را در بین مراکز ۳۲ گانه کشور کسب کرد.

به گزارش لرستان خبر از خرم آباد و  به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز لرستان، یازدهیمن گردهمایی مدیران روابط عمومی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که هفته پیش در مجتمع فرهنگی تفریحی زیباکنار برگزار شد، با بررسی شاخص‌های موجود، روابط عمومی صدا و سیمای مرکز لرستان به عنوان روابط عمومی برتر مراکز 32 گانه کشور برگزیده و در مراسمی از مدیر این نهاد قدردانی شد.

در مراسم اختتامیه همایش سراسری روابط عمومی‌های شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی‌، مراکز استان‌ها و مراکز وابسته به صدا و سیما برترین روابط عمومی‌ها به این شرح معرفی شدند:

در بخش پاسخ‌گویی به مخاطبان، مسعود بهرام‌نژاد مدیر روابط عمومی مرکز لرستان و حسین بداغی مدیر روابط عمومی شبکه بازار‌ به عنوان برترین انتخاب شدند.

در بخش اطلاع‌رسانی و رسانه‌های نوین، فرج‌الله فرهادی مدیر روابط عمومی مرکز چهارمحال و بختیاری و محمد‌رضا پروحسن مدیر روابط عمومی شبکه یک به عنوان برتر انتخاب شدند.

در بخش تبلیغ فرهنگی قرآنی، علی ابولفتحی مدیر روابط عمومی مرکز سروش و محمد‌علی انتظام مردیر روابط عمومی مرکز گیلان به عنوان برتر انتخاب شدند.

در بخش تعامل و ارتباط با ستاد، حسین عربی مدیر روابط عمومی رادیو فرهنگ و سید‌مهدی محمدی مدیر روابط عمومی مرکز مازندران به عنوان برتر انتخاب شدند.

و در بخش ویژه، محسن زاهد‌احمدی مدیر روابط عمومی مرکز خراسان شمالی و رضا ایران‌مهر مدیر روابط عمومی مرکز سیستان و بلوچستان به عنوان برتر انتخاب شدند.

انتهای پیام/ ق

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات