مسئول دبیرخانه مبارزه با مواد مخدر لرستان:

لرستان خبر: مسئول دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: در راستای مبارزه با مواد مخدر و جمع آوری معتادان در سطح استان خوشبختانه اقدامات خوبی انجام شده است به طوری که در دو ماه نخست امسال 14 باند بزرگ مواد مخدر در سطح استان متلاشی و منهدم شده است.

به گزارش لرستان خبر، حجت الله فراشی امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان اظهار کرد: در راستای مبارزه با مواد مخدر و جمع آوری معتادان در سطح استان خوشبختانه اقدامات خوبی انجام شده است به طوری که در دو ماه نخست امسال 14 باند بزرگ مواد مخدر در سطح استان متلاشی و منهدم شده است.

 

وی افزود: در این راستا شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر موفق به انهدام یک لابراتوار تولید مواد مخدر در شهرستان کوهدشت شده است که در این لابراتوار مواد مخدر هروئین تولید می شد.

 

فراشی تصریح کرد: امسال در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته میزان کشفیات مواد مخدر در لرستان 256 درصد افزایش پیدا کرده است که این نشان دهنده زحمات ماموران مبارزه با مواد مخدر است.

 

مسئول دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان بیان کرد: همچنین ستاد مبارزه با مواد مخدر لرستان در زمینه انهدام باندهای موادمخدر در مقایسه با سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است به طوری که در این زمینه 17 درصد افزایش انهدام باندهای قاچاق افزایش داشته است.

 

وی با بیان اینکه خوشبختانه طی امسال در زمینه کشفیات مواد مخدر اقدامات مطلوبی صورت گرفته است اظهار کرد: بیشترین تمرکز ما در این زمینه بر روی شبکه های تهیه و توزیع مواد مخدر بوده است که در عین حال نباید از خرده فروشان مواد مخدر نیز غافل شویم.

 

فراشی افزود: متأسفانه یکی از مشکلاتی که در زمینه بازپروری معتادان وجود دارد عدم مراقبت  از آنان پساز رهاسازی مجدد آن ها در جامعه است که دستگاه های اجرایی در لرستان در این زمینه همکاری لازم را ندارند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات