رییس پلیس فرماندهی انتظامی لرستان:

لرستان خبر: رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی لرستان گفت: طرح برخورد با زنان خیابانی و تحویل آنان به مراجع قانونی نیز درحال اجراست و 15 مرکز فساد و فحشا نیز در استان توسط نیروی انتظامی شناسایی و متلاشی شده است. .

 

به گزارش لرستان خبر، سرهنگ امیر الماسیان  امروز در جلسه کمیسیون امنیت اخلاقی استان، افزود: برخورد اساسی و جدی با مراکز غیرقانونی عرضه قلیان در استان به صورت راهبردی در دستور کار پلیس قرار دارد و در این راستا مراکز قانونی نیز ساماندهی خواهند شد.

 

وی تصریح کرد: همچنین یگان های ویژه ای به منظور جلوگیری و برخورد با عرضه قلیان در واحدهای صنفی غیرمجاز در سطح بوستان ها و تفرجگاههای استان لرستان مستقر شده است.

 

سرهنگ الماسیان با اشاره به فعالیت گشت ارشاد به منظور برخورد با مزاحمین نوامیس نیز گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی استان در راستای پاکسازی نقاط آلوده به صورت مستمر و هفتگی در این استان اجرا می شود.

 

رییس پلیس اطلاعات و امنیت استان لرستان افزود: در مجموع 36 موضوع امنیتی و اجتماعی در استان احصا و مورد بررسی قرار گرفته که کار جلوگیری از بروز تهدیدها و اعمال موارد امنیتی در این حوزه ها با برنامه ریزی جامعی آغاز شده است.

 

وی همچنین با اشاره به اینکه طرح برخورد با زنان خیابانی و تحویل آنان به مراجع قانونی نیز درحال اجراست، گفت: 15 مرکز فساد و فحشا نیز در استان توسط نیروی انتظامی شناسایی و متلاشی شده است.

 

مدیر کل امور بانوان استانداری لرستان نیز دراین جلسه گفت: ارائه لوح های فشرده مبتذل در برخی مناطق از جمله مناطق حاشیه ای شهرها، کیف قاپی و عدم رعایت حجاب و عفاف از جمله موارد مهمی است که باید مورد توجه پلیس قرار گیرد.

 

ˈلیلا سلاح ورزیˈ افزود: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و تنوع پوشش بانوان، علاوه بر تذکر لسانی به افراد بدحجاب، تشویق و تکریم زنان محجبه نیز در دستور کار قرار دارد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ناشناس

    بعد اونوقت تصویر سگهای موادیاب پلیس چه ربطی به این خبر داشت؟؟!!

نظرات