مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان:

لرستان خبر: مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: امسال 300 روحانی به عنوان مبلغ از لرستان همراه با کاروان های زائران به مرقد امام خمینی (ره) اعزام می شوند.

حجت الاسلام سعید مهدوی امین در گفت و گو با لرستان خبر در خرم آباد، اظهار کرد: در ستادی که برای بزرگداشت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در لرستان برگزار شد، 300 روحانی مبلغ همراه با کاروان های زائران مرقد امام خمینی (ره) به تهران اعزام شوند.

 

وی با اشاره به برنامه های روحانیون مبلغ که کاروان ها را همراهی می کنند، افزود: برنامه های روحانیون مبلغی که همراه کاروان های زائران مرقد امام خمینی (ره) از لرستان هستند در قالب سخنرانی و صحبت پیرامون تبیین نقش امام خمینی (ره) در شکل گیری انقلاب اسلامی، مشخص کردن نقش مقام معظم رهبری در نظام و مدیریت اسلامی و آشنایی جوانان با آرمان های امام خمینی (ره) گنجانده شده است.

 

حجت الاسلام مهدوی امین تصریح کرد: برنامه های بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در لرستان در تمامی شهرستان ها همزمان با شب ارتحال و روزهای 14 و 15 خرداد از سوی سازمان تبلیغات اسلامی لرستان برگزار می شود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان اظهار کرد: همزمان با بیست و پنجمین  سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) برنامه ایی درمسجد حضرت امام بروجرد با حضور عموم مردم از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بروجرد برگزار می شود.

 

وی افزود: تمامی برنامه هایی که برای اعزام کاروان های زائرین به مرقد امام برای  بزرگداشت بیست و پنجمین سالگرد امام خمینی (ره) در نظر گرفته شده است از سوی شورای تبلیغات اسلامی لرستان بوده است.

 

حجت الاسلام مهدوی امین بیان کرد: برای با شکوه کردن مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در استان از سوی سازمان تبلیغات اسلامی لرستان فضا سازی هایی در استان انجام شده است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • بابک

    سلام بر روح خدا...

نظرات