فرماندار خرم‌آباد:

لرستان خبر: فرماندار شهرستان خرم‌آباد ظهر اروز در جلسه ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر خرم آباد خواستار احیای شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و دستگاه های اجرایی شد.

فرماندار خرم‌آباد در سخنانی با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه سوم شعبان سالروز میلاد حضرت امام حسین(ع)، امر به معروف و نهی از منکر را والاترین هدف قیام حضرت سیدالشهدا(ع) ذکر کرد و اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر از فروع دین و از واجبات است که بقا و حیات جامعه اسلامی به آن بستگی دارد.

 

خجسته‌پور تصریح کرد: متاسفانه این مقوله مهم در برخی از موارد مغفول مانده و یا آن‌گونه که شایسته است، مورد توجه واقع نشده است، لذا باید با اتخاذ تمهیدات لازم در راس امور مردم و مسئولان واقع شود.

 

فرماندار خرم‌آباد اجرای روش غیر مستقیم و عامل شدن افراد را بهترین روش امر به معروف و نهی از منکر ذکر کرد و اظهار داشت: در کنار تبلیغات و تذکرات مکرر لسانی باید با رفتار و منش اسلامی در جامعه، امر به معروف و نهی از منکر کرد.

 

خجسته‌پور در بخش دیگر از سخنان خود بر لزوم احیای شوراهای اسلامی امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان اشاره کرد و گفت: به یمن وجود حکومت اسلامی امر به معروف و نهی از منکر همه دستگاه‌های اجرایی مشهود و نمایان بوده و اگر در برخی از موارد مغفول واقع شده، باید هرچه سریع‌تر احیاء شود.

 

فرماندار خرم‌آباد برگزاری کارگاه‌های آموزشی را گامی مهم در راستای احیای شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات و دستگاه‌های اجرایی ذکر کرد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات