نماینده ولی فقیه لرستان:

لرستان خبر: نماینده ولی فقیه در لرستان ضمن تاکید بر تکریم و تجلیل خانواده های معظم شهدا و ایثارگر، تصریح کرد : بیکاری فرزندان معظم شاهد و ایثارگر یکی از دغدغه های اصلی خانواده های معظم شهدا و ایثارگر استان است که رفع این مشکل باید مورد توجه مسوولان امر قرار گیرد.

به گزارش لرستان خبر، حجت الاسلام و المسلمین ˈسیداحد میرعمادیˈ روز سه شنبه در دیدار با جمعی از جانبازان و ایثارگران استان، افزود: امام خمینی (ره) نیروهایی تربیت کرد که روش و منش آنها ایثار و جانبازی است که با اصرار بر تحقق آرمانهای انقلاب، نقش مهمی در رشد و اعتلای ایران اسلامی دارند.
 

وی با اشاره به ولایتمداری جانبازان، اظهار کرد: برغم سختی های فراوان، این قشر از جامعه در سخت ترین شرایط از انقلاب و رهبری دست بر نداشته و با اراده ای قوی از اسلام و ولایت دفاع می کنند.
 

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه حضور جانبازان در صحنه های انقلاب، آثار مهمی را به دنبال دارد، گفت: این حضور مایه دلگرمی مردم و بزرگترین سد در برابر توطئه های دشمنان و نشانه وفاداری، عشق، معرفت و ایمان کامل این عزیزان به انقلاب، نظام و رهبری است.
 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به برکت فداکاری جانبازان بالنده شده، گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به واسطه رشادت ها و فداکاری های جانبازان و ایثارگران، از عزت، عظمت و اقتدار بالایی برخوردار است.
 

امام جمعه خرم آباد افزود: امروز پس از شکست جنگ نظامی و فتنه 88، دشمنان این مرز و بوم فشار اقتصادی و ترویج فرهنگ منحط غربی و بی بند و باری را در پیش گرفته اند که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در مقابل این توطئه، اقتصاد مقاومتی و فرهنگ اصیل اسلام ناب محمدی را مطرح کرده اند.
 

وی گفت: امروز قوی ترین اهرم برای مقابله با تهدید، تحریم اقتصادی و تهاجم فرهنگی دشمن، صبر و استقامت، توکل بخدا و روی آوردن به فرهنگ پویای اهل بیت (ع) است.
 

وی تاکید کرد: وجود یک هزار و 200 فرزند شهید فاقد شغل و بیکار دراستان لرستان، نه تنها زیبنده این استان نیست بلکه بسیار دردناک است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات