سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلسله:

لرستان خبر: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلسله گفت: قلم امانتی بزرگ و مهم در دست فعالان عرصه خطیر رسانه است که باید با پایبندی به اصول و ارزش‌های اسلامی به بیان حقایق و واقعیت‌های جامعه بپردازند.

به گزارش لرستان خبر، حسین محسنی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه در شهرستان سلسله گفت: مطبوعات و اصحاب رسانه پرچم‌دار فرهنگ‌سازی در جامعه هستند.

 

وی ضمن قدردانی از تعامل و همدلی مطبوعات گفت: وحدت و همدلی در مسیر نظام مقدس اسلامی و تحقق آرمان‌های امام راحل باعث پیشرفت جامعه و ترقی نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلسله در ادامه به شعار سال اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در طی سال‌های گذشته با آگاهی و بصیرت و بینش الهی خود مسیر موفقیت و حرکت مردم شریف ایران اسلامی را تعیین می‌کند و با توجه به نیاز جامعه شعار سال را انتخاب می‌کند.

 

محسنی با بیان این مطلب که در پس نامگذاری این شعارها ساعت‌ها کار کارشناسی و علمی سنجیده انجام شده است، گفت: همه ما به خصوص اصحاب رسانه و مطبوعات به عنوان افسران جبهه فرهنگی باید برای تحقق شعار سال تلاش کنیم.

 

سرپرست اداره فرهنگ ارشاد اسلامی سلسله مطبوعات را پرچم‌داران فرهنگ‌سازی در جامعه دانست و افزود: باید با تهذیب نفس و تقویت اعتقادات و ارزش‌های اسلامی و تبعیت از مقام عظمای ولایت و مرجعیت به گونه‌ای عمل کنیم که قلممان در مسیر ارزش‌های انفلاب حرکت کند و بدون لغزش، پرچم پر اقتدار ایران اسلامی را پر افتخار برافراشته و سرافراز نگه داریم.

 

در این نشست اصحاب رسانه نیز به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در خصوص شعار سال پرداختند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات