استاندار لرستان:

لرستان خبر: استاندار لرستان با صدور پیامی به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، گفت: با بیان اینکه جوانان، منشا شور و هیجان و قلب تپنده و سرمایه آینده یک ملت هستند، اظهار کرد: کسب موفقیت های بزرگ و ارزشمند ایران اسلامی در عرصه های مختلف علمی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی نیز از جمله دستاوردهای مهم توجه ویژه و هدفمند به توانمندی ها و قابلیت های منحصربفرد جوانان است.

به گزارش لرستان خبر، در پیام ˈهوشنگ بازوندˈ که نسخه ای از آن روز یکشنبه به ایرنا نمابر شده، آمده است: جوانان ایران اسلامی همواره به واسطه پیروی از اهل بیت (ع) و با بهره مندی از تعهد، تخصص، غیرت ، خودباوری و ایمانی که دارند، نقش چشمگیر و قابل توجهی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دوران دفاع مقدس و همچنین سازندگی و عمران کشور داشته اند.

 

جوانان به عنوان سرمایه های عظیم و ارزشمند ایران اسلامی، همواره یکی از قشرهای پیشتاز و تلاشگر برای رشد و توسعه کشور و اعتلای ایران اسلامی در عرصه های مختلف ملی و بین المللی هستند.



وی با بیان اینکه جوانان، منشا شور و هیجان و قلب تپنده و سرمایه آینده یک ملت هستند، اظهار کرد: کسب موفقیت های بزرگ و ارزشمند ایران اسلامی در عرصه های مختلف علمی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی نیز از جمله دستاوردهای مهم توجه ویژه و هدفمند به توانمندی ها و قابلیت های منحصربفرد جوانان است.
 

استاندار لرستان با اشاره به تاکیدات ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی به نقش و جایگاه جوانان در عرصه های مختلف، گفت: یکی از اهداف دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای تحقق توطئه ها و ترفندهای شوم خود و دستیابی به منافع و مطامع استکباری، جوانان و نوجوانان هستند و سعی دارند با سرمایه گذاری های هنگفت، زمینه بروز انحراف در اعتقادات و باورهای این قشر کشور را فراهم کنند.
 

وی با اشاره به اینکه جوان ایرانی پرورش یافته مکتب اهل بیت (ع) است، گفت: باور جوانان و تلاش برای تقویت، ترویج و نهادینه کردن روحیه امید و خودباوری در میان نسل جوان و نوجوان کشور و توجه به خواسته ها و مطالبات آنان در حوزه های مختلف، علاوه بر شکست ترفندها و توطئه های دشمن، موجب حضور موثر و مشارکت فعال و هدفمند جوانان در عرصه های مختلف و فراهم کردن بستر رشد و توسعه بیش از پیش کشور خواهد شد.
 

استاندار لرستان در این پیام ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و گرامیداشت روز جوان، موفقیت، سربلندی و بهروزی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی در مسیر رشد و اعتلای روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خداوند مسئلت کرده است.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات