مسئول انجمن بیماری‌های خاص شهرستان بروجرد خبر داد

لرستان خبر: مسئول انجمن بیماری‌های خاص شهرستان بروجرد از برگزاری جشنواره غذا به مناسبت خجسته سالروز میلاد حضرت مهدی(عج) به منظور حمایت از بیماران خاص در بروجرد خبر داد. همچنین در روز پنج‌شنبه 22 خرداد ماه، کلیه خدمات پزشکی و پیراپزشکی ارائه شده در این مرکز درمانی برای بیماران رایگان است.

به گزارش لرستان خبر، فاطمه یاراحمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بروجرد با اشاره به اینکه این جشنواره با هدف حمایت از بیماران خاص برگزار می‌شود، گفت: دومین جشنواره غذا عصر روز پنج‌شنبه از ساعت 16 الی 19 عصر در پارک فدک بروجرد برپا می‌شود.

 

وی تصریح کرد: درآمد حاصل از برگزاری این جشنواره برای درمان بیماران خاص بروجرد هزینه می‌شود.

 

یاراحمدی با اشاره به اینکه در نخستین جشنواره برگزار شده، مبلغی بالغ بر 16 میلیون ریال از محل فروش غذاهای ارائه شده، جمع‌آوری شد، گفت: از شهروندان بروجردی دعوت می‌شود، با پخت و ارائه غذا و شرکت در این جشنواره، در این اقدام خداپسندانه سهیم شوند.

 

مسئول انجمن بیماری‌های خاص شهرستان بروجرد اظهار کرد: جشنواره پخت غذا با همکاری شهرداری بروجرد و با هدف کمک به بیماران خاص بروجردی برپا می‌شود.

 

وی همچنین از ویزیت رایگان بیماران به مناسبت سالروز ولادت امام عصر (عج) خبر داد.

 

یاراحمدی افزود: به مناسبت میلاد مسعود منجی عامل بشریت، درمانگاه خیریه مستجاب الدعوه اقدام به ویزیت رایگان بیماران می‌کند.

 

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس در روز پنج‌شنبه 22 خرداد ماه، کلیه خدمات پزشکی و پیراپزشکی ارائه شده در این مرکز درمانی برای بیماران رایگان است.

 

این مسئول ادامه داد: بیماران می‌توانند در این روز با مراجعه به درمانگاه خیریه واقع در خیابان شهید رضایی بروجرد به طور رایگان ویزیت و معاینه شوند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات