مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان عنوان کرد

لرستان خبر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: با اشاره به اینکه مطبوعات ما باید در مسیر مهندسی اجتماعی گام بردارند، گفت: استان لرستان کمترین تخلف را در زمینه مطبوعاتی در کشور داشته است.

به گزارش لرستان خبر، حجتالاسلام علی اسماعیلیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرمآباد اظهار کرد: مقام معظم رهبری در خصوص رسانهها میفرماید که رسانهها و مؤلفههای ارتباطی بخش مهمی از قدرت کشور هستند که نقش آنها تنها بازتاب خبری نیست، بلکه مهندسی اجتماعی است.

 

وی خاطرنشان کرد: 50 نشریه در لرستان فعال است، این در حالی است که طی چند روز گذشته مجوز 10 نشریه در این استان لغو شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه این نشریات به دلیل کمکاری و عدم فعالیت لغو شدهاند، تصریح کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان لرستان نظارت قوی بر نشریات محلی و فضاهای سایبری و مجازی در این استان دارد.

 

اسماعیلیان ابراز کرد: طی چند سال گذشته شاهد رشد چند برابری مطبوعات محلی، فضاهای سایبری و مجازی در استان لرستان بودهایم.

 

وی بیان داشت: امروز شاهد رشد کاربران اینترنتی در استان لرستان هستیم، این در حالی است که در گذشته رشد کاربران اینترنتی در این استان بسیار پایین بوده است.

 

این مسئول یادآور شد: مطبوعات ما دارای عملکرد مثبتی هستند و تاکنون هیچ‌گونه توهینی از سوی مطبوعات به شخصیتهای دینی و... نشده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان کرد: نظارت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیش از گذشته شده و تمام وبلاگها نیز مورد نظارت این سازمان قرار میگیرند.

 

اسماعیلیان متذکر شد: مطبوعات محلی ما امروز نیازمند حمایت ویژه به خصوص در بحث فضایی اقتصادی هستند.

 

وی اضافه کرد: مطبوعات محلی در سالی که به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نام‏گذاری شده است، باید در این عرصه ورود و فعالیتهای فرهنگی خود را دوچندان کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در پایان اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم، برنامههای فرهنگی و دینی را گسترش دهیم و جوانان امروز را با آنها بیشتر آشنا کنیم.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات