رییس ارشاد اسلامی بروجرد:

لرستان خبر: رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: جوانان با قدم گذاشتن در عرصه هنر رسالت سنگینی را در راستای ارتقاء سطح آگاهی و رشد و تعالی جامعه به عهده دارند. جوانان سرمایه های فرهنگی کشور هستند.

لرستان خبر، نادر ارجمندی روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از سه جوان موفق در حوزه فرهنگ و هنر بروجرد افزود: جوانان با قدم گذاشتن در عرصه هنر رسالت سنگینی را در راستای ارتقاء سطح آگاهی و رشد و تعالی جامعه به عهده دارند.
 

وی اضافه کرد: جوانان ادامه دهندگان راه افتخار آفرین گذشتگان و بزرگان و میراث داران تاریخ و فرهنگ با شکوه این مرز و بوم بوده و مردم قدر شناس ما همواره به خلاقیت های جوانان چشم دوخته تا آینده را با توان و تفکر و تلاش خود رقم زده و این امانت گرانبها را به سلامت به نسل های بعدی هدیه نمایند.
 

وی اظهار داشت: سالروز میلاد با سعادت دردانه امام حسین (ع) ، حضرت علی اکبر (ع) و روز ملی جوانان فرصتی را برای ما فراهم کرد تا با حضور در منزل هنرمندان جوان به خاطر مساعی ارزنده و بایسته درحوزه فرهنگ و هنر و زحمات والدین بخاطر تربیت حسنه شما تقدیر و تجلیل نماییم.
 

ارجمندی افزود: امروز جوانان در عرصه های مختلف توانایی خود را نشان داده و همواره یار و یاور نظام بوده و در رسیدن کشور به خودکفایی در بخشهای مختلف نقش آفرینی کرده اند.
 

به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان از ˈسامان شکیباˈ جوان موفق عرصه تئاتر و فیلم ،ˈ محمد آریانا ˈ قاری جوان و فعال در عرصه ی قرآن ، ˈسارا مفیدˈ از جوانان عرصه هنرهای تجسمی بروجرد در منزلشان تجلیل شد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات