رئیس خانه جوان شهرستان بروجرد:

لرستان خبر: رئیس خانه جوان شهرستان بروجرد با اشاره به افتخارآفرینی و کسب عناوین مختلف جوانان بروجردی در عرصه‎های ملی و بین‌المللی عنوان داشت: با وجود اینکه شهرستان بروجرد در مقایسه با دیگر شهرهای کشور از امکانات محدودتری برخوردار است، جوانان این شهرستان در جشنواره‌ها و عرصه‌های مختلف دارای مقام و امتیاز هستند.

به گزارش لرستان خبر، حسین کردی رئیس خانه جوان شهرستان بروجرد عصر امروز در این مراسم گفت: با وجود تلاش‌های فراوانی که در حوزه جوانان در حال انجام است، مشکلات و دغدغه‌هایی نیز وجود دارد که باید رصد شده و نسبت به رفع آنها اقدام شود.

 

رئیس خانه جوان شهرستان بروجرد با اشاره به افتخارآفرینی و کسب عناوین مختلف جوانان بروجردی در عرصههای ملی و بین‌المللی عنوان داشت: با وجود اینکه شهرستان بروجرد در مقایسه با دیگر شهرهای کشور از امکانات محدودتری برخوردار است، جوانان این شهرستان در جشنواره‌ها و عرصه‌های مختلف دارای مقام و امتیاز هستند.

 

کردی با اشاره به برگزاری جشنواره علی اکبر(ع) امروز در شهرستان بروجرد خاطرنشان کرد: در این جشنواره بیش از 400 جوان بروجردی حضور داشته‏اند.

 

این مسئول یادآور شد: در این جشنواره از 110 جوان برتر تقدیر به عمل آمده است.

 

وی اضافه کرد: جوانان نخبه بروجردی در حوزه‏های مختلف‌ فرهنگی، اجتماعی، اوقات فراغت و ... بارها افتخارآفرینی کرده و رتبه‏های برتر کشور را از آن خود کرده‏اند.

 

کردی بیان داشت: مقام اول جشنواره نقش آفرینی زنان و جوانان در حوزه اشتغال که در مرکز همایش‏های بین‏المللی تهران برگزار شد، به شهرستان بروجرد تعلق گرفت که این برای ما یک افتخار است.

 

رئیس خانه جوان شهرستان بروجرد گفت: نخبگان این شهرستان مشکلات زیادی دارند که باید برای رفع آن‏ها برنامه‏ریزی شود.

 

این مسئول متذکر شد: به دلیل کمبود اعتبارات تخصیصی در جذب جوانان مستعد در برخی موارد شاهد حضور جوانان بروجردی در جشنواره‏های مختلف با نام استان‏های دیگر هستیم.

 

وی در ادامه وظیفه و رسالت سازمان جوانان را رفع مشکلات موجود در جذب این جوانان دانست و تصریح کرد: در صورت تحقق کامل این امر در آینده‏ای نزدیک شاهد موفقیت‏های روزافزون جوانان توانمند بروجردی در حوزه‏های مختلف هستیم.

 

دبیر برگزاری جشنواره حضرت علی‏اکبر(ع) هدف از برگزاری جشنواره جوان برتر را شناسایی استعدادهای نهفته جوانان در حوزه‏های مختلف و تجلیل از دستاوردهای نخبگان این شهرستان دانست.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات