مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

لرستان خبر: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان بر محوریت و تصمیم گیری واحد برای اجرای برنامه های فرهنگی تاکید کرد و گفت: نهادها در گرفتن مجوزها و اجرای برنامه های فرهنگی اتحاد نداشته و با دریافت بودجه های فرهنگی کار موثری انجام نمی دهند.

لرستان خبر،حجت الاسلام ˈعلی اسماعیلیانˈ روز شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی بروجرد افزود: طی چهار سال گذشته سقف بودجه های فرهنگی در لرستان تغییر نداشته و این در حالی است که همه دستگاههای استان، برای اجرا و فعالیتهای فرهنگی چشم به کمک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دوخته اند.
 

وی به گستردگی فعالیتهای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و گفت: با توجه به حجم کارها و بودجه اندک ، فعالیتهای فرهنگی باید بطور مشارکتی با سایر نهادها عملی شود تا تاثیر گذاری خوبی داشته باشد.

 

حجت الاسلام اسماعیلیان افزود: نگاه فرهنگی باید در کشور تغییر کند زیرا به برگزاری همایشها و بزرگداشت های فرهنگی اهمیت کمی می دهند.
 

وی تاکید کرد: همانطور که ساختمانهای اداری و مراکز فرهنگی برای شهرها لازم است، اجرای برنامه های فرهنگی نیز مهم است و کارهای فرهنگی نوعی سرمایه گذاری برای جوانان و نسلهای اینده خواهد بود.



در ادامه سرپرست فرمانداری بروجرد از مشارکت مردم شهرستان در سفر ریاست جمهوری و هیات دولت به استان لرستان تقدیر کرد و گفت: در سالی که به ابتکار رهبر معظم انقلاب به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گرفته، وظیفه تک تک مردم و مسوولان بدرستی مشخص شده است

.

ˈ
رضا آریاییˈ افزود: جلسات کارشناسی در ادارات با حضور افراد خاص برای مخاطبان خاص برگزار می شود و مسوولان با عموم مردم ارتباط برقرار نمی کنند و اگاهی قشرهای مختلف مردم از ناهنجاریهای اجتماعی کم است و این در حالیست که دشمن اصل خانواده ها را نشانه گرفته است.
 

وی افزود: اگر از امکانات و ظرفیتهای موجود به درستی استفاده شود می توان به مقابله با جنگ نرم دشمن پرداخت.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات