از سوی ستاد بانوان ایران جوان/

لرستان خبر: ستاد بانوان ایران جوان با همکاری ستاد ساماندهی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان لرستان همایش یک روزه ویژه بانوان فعال فرهنگی لرستان با عنوان "ایران جوان بمان" را برگزار می‌کند.

به گزارش لرستان خبردر سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" ستاد بانوان ایران جوان  با همکاری ستاد ساماندهی جبهه فرهنگی استان لرستان همایش یک روزه ویژه بانوان فعال فرهنگی استان را با عنوان "ایران جوان بمان" را برگزار می‌کند.

 

همایش ایران جوان بمان در راستای تاکید و رهنمودهای مقام معظم رهبری بر افزایش جمعیت، همایش جمعیت و تداوم نسل با حضور کلیه فعالان فرهنگی استان انجام می‌شود.

 

از جمله سخنرانان این همایش می توان به خانم سیاح عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و حجت الاسلام و المسلمین وافی اشاره کرد.

 

در این کارگاه یک روزه آموزش‌هایی در جهت جمعیت و تداوم نسل به فعالان فرهنگی داده می شود که آن ها نیز می‌توانند در مساجد، موسسات، نهاد های رهبری، دانشگاه‌ها به عموم مردم آموزش دهند.

 

 همایش "ایران جوان بمان" در روز جمعه ششم تیر ماه جاری ساعت 8 صبح در مرکز تربیت معلم علامه طبا طبائی شهرستان خرم‌آباد واقع در انتهای خیابان جلال آل احمد برگزار می شود.

 

هم اکنون حدود 21 میلیون خانواده در کشور وجود دارد که حدود 5/14 درصد از کل خانواده ها بدون فرزند و حدود 33 درصد یعنی ( یک سوم خانواده ها) حداکثر یک فرزند دارند و این آمار خود به نوعی تهدید جمعیتی است، در حالی که قبل از دهه 50 بیش از 80 درصد خانواده ها حداقل سه فرزند داشتند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات