استقبال از ماه مبارک رمضان /

لرستان خبر: مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: صدا و سیمای مرکز لرستان با پنج ویژه برنامه رادیویی و تلویزیونی به استقبال ماه مبارک رمضان می‌رود.

لرستان خبر، مسعود بهرام نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: برنامه ویژه افطار شبکه افلاک با نام "ضیافت نور" هر روز 30 دقیقه قبل از اذان مغرب  به افق خرم‌آباد به طور زنده آغاز شده و تا15 دقیقه بعد از اذان ادامه دارد.

 

وی افزود: این برنامه به تهیه‌کنندگی مجتبی امیری روی آنتن می‌رود و دارای قسمت‌هایی چون تفسیرهای کوتاه موضوعات اخلاقی و دینی با حضور کارشناسان معارفی در استودیو، تبین احکام شرعی رمضان، گزارش‌های اجتماعی از آداب رمضان در لرستان، پخش ادعیه و مناجات متنوع و متناسب با روزهای رمضان است. این مسئول یادآورشد: ماه ضیافت عنوان برنامه ویژه سحرهای رمضان در شبکه افلاک است که این برنامه نیز در سحرهای رمضان هر شب به مدت 45 دقیقه پخش می‌شود.

 

بهرام نژاد گفت: تهیه کننده این برنامه کیانوش بهاروند است و قسمت‌های آن عبارتند از تغذیه در رمضان، مباحث شرعی و اخلاقی، رمضان در جبهه، آداب و فرهنگ رمضان در لرستان و دعای سحر است.

 

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: جمع خوانی قرآن کریم از دیگر ویژه برنامه‌های شبکه افلاک است که هر روز از ساعت 17 تا 18 با حضور قاریان برجسته استان یک جزء قرآن کریم را پخش می‌کند.

 

وی افزود: این برنامه در محل حسینیه نیروی انتظامی استان با حضور مردم خداجوی خرم‌آباد پخش و تهیه کننده، آن مهران فارابی است.

 

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: برنامه‌های "نان ونمک "به تهیه کنندگی علی زیودار و پرواز دل به تهیه کنندگی سید فرزاد والی‌زاده به ترتیب عنوان برنامه‌های ویژه  افطار و سحر رادیو لرستان هستند که موضوعاتی مانند تغذیه در ماه رمضان، مباحث کوتاه کارشناسی، نیایش و مناجات محلی، اشعار بومی، ادعیه روزانه، تواشیح و احکام رمضان را تبیین می‌کند.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: برنامه افطار رادیو لرستان هر روز از ساعت 30/20  به مدت 75 دقیقه و برنامه ویژه سحر هر شب ساعت 30/3 بامداد به مدت 60 دقیقه پخش می‌شود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات