رئیس سازمان تامین اجتماعی بروجرد:

لرستان خبر: رئیس سازمان تامین اجتماعی بروجرد گفت: هم اکنون 153 هزار نفر در شهرستان بروجرد تحت بیمه سازمان تامین اجتماعی بروجرد هستند که تعداد 54 هزار نفر بیمه شده اصلی و مستمری و 99 هزار نفر بیمه اجباری سازمان هستند.

حسین پیریایی در گفت و گو با لرستان خبر در بروجرد، اظهار کرد: در سازمان تامین اجتماعی بروجرد سطح خدمات رسانی به بیمه شدگان بسیار خوب پیش می رود و روزانه ما شاهد مراجعات مردم به این سازمان هستیم که توانسته خدمات خوبی را در این حوزه به مردم ارائه دهد.

 

 

رئیس سازمان تامین اجتماعی بروجرد تصریح کرد: در سال 92 کسانی که 60 سال  سن داشتند و 10 سال حق بیمه به سازمان پرداخت کرده بودند شامل طرح بازنشستگی می شدند ولی امسال این طرح تغییرکرده است و قوانین بازنشستگی این سازمان بر اساس معیارهای دیگری انجام می شود.

 

 

پیریایی گفت: امسال طرح بیمه  افرادی که 60 سال  سن به بالا دارند و ما به التفاوت بیمه آن ها کمتر از  10 سال حق بیمه به سازمان پرداخت کردند به صورت قانونی و حقوقی به اجرا درآمده است و به  آنها مستمری داده می شود.

 

 

وی از طرح پروانه ساخت ساختمانی خبرداد و اظهار کرد: برای  دریافت پروانه ساخت از طرف مالکان ساختمان های در حال ساخت برای هر متر زیر بنا مبلغ 24 هزار تومان باید به شهرداری حق بیمه بپردازند.

 

 

وی گفت: تعداد کارگران ساختمانی بیمه شده بروجرد که در 81 کارگاه مشغول به فعالیت هستند  3 هزار و 800  نفر هستند و همچنین دوشعبه در شهرستان بروجرد در حال پرداخت  خدمات بیمه ای به بیمه شدگان است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات