امام جمعه بروجرد:

لرستان خبر: امام جمعه بروجرد امکانات و نیروی انسانی در فرماندهی انتظامی شهرستان برای برقراری امنیت را ناکافی دانست و از فرماندهی انتظامی استان خواست در جهت رفع مشکلات این نیرو در بروجرد اهتمام بیشتری کنند.

لرستان خبر، حجت الاسلام والمسلمینˈحسن ترابیˈدرخطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد با بیان اینکه نزاع های دسته جمعی به یکی از مشکلات مهم این شهر تبدیل شده است افزود: بروجرد یک شهر فرهنگی بوده و تاکنون شاهد اینگونه وقایع نبوده ایم ، بنابراین علل و عوامل اینگونه جرائم باید ریشه یابی و با آنان برخورد قاطع شود.


امام جمعه بروجرد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دهم ماه مبارک رمضان سالروز رحلت حضرت خدیجه کبری (س) همسر پیامبر گرامی اسلام گفت:حضرت خدیجه کبری (س) از برترین الگوهای تکرار نشدنی تاریخ برای بانوان و انسانهای آزاده هستند.


وی اضافه کرد: این بانوی بزرگوار نقش بزرگی در قوام و گسترش مکتب رهایی بخش اسلام داشته است.


حجت الاسلام والمسلمین ترابی در ادامه سخنانش در ارتباط با حوادث کشور عراق تاکید کرد: گروه تروریستی داعش برای ثبات و امنیت جهان یک تهدید جدی به شمار می رود.
 

وی همچنین با اشاره به حمایت آمریکا و کشورهای غربی و بویژه برخی کشورهای عربی از گروه تروریستی داعش اضافه کرد: در حال حاضر اسلام آمریکایی در برابر اسلام ناب محمدی صف آرایی کرده است.
 

وی از کشورهای مسلمان خواست تا با حفظ وحدت و انسجام زمینه خشونت و تندرویها را از بین ببرند.


به گفته وی برودی اتش فتنه ای که گروه تروریستی داعش با حمایت برخی کشورهای عربی براه انداخته دامن خود آنها را نیز فرا خواهد گرفت.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات