امام جمعه بروجرد:

لرستان خبر: امام جمعه بروجرد گفت: تعطیلات تابستان فرصت مناسبی است تا مسئولان آموزش و پرورش به فکر غنی‎سازی اوقات فراغت دانش‎آموزان باشند در غیر این‎صورت دشمن اوقات فراغت آنها را پر خواهد کرد.

لرستان خبر، حجت الاسلام والمسلمینˈحسن ترابیˈ در جلسه شورای آموزش و پرورش بروجرد، افزود:تعطیلات تابستان فرصت مناسبی است تا مسئولان آموزش و پرورش به فکر غنیسازی اوقات فراغت دانشآموزان باشند در غیر اینصورت دشمن اوقات فراغت آنها را پر خواهد کرد.
 

وی اضافه کرد: در بحث اوقات فراغت جوانان و نوجوانان تمام نهادهای فرهنگی، حاکمیتی و مردم باید احساس مسئولیت کنند.
 

به گفته وی امروز دشمنان با استفاده از ابزار و آلات مدرن سعی میکند جوانان ایرانی را از ارزشهای دینی و انقلابی دور و بین آنها با نظام فاصله ایجاد کند.


امام جمعه بروجرد افزود: بهترین زمان برای مقابله با تهاجم فکری فرهنگی دشمن ایام تابستان است که با اجرای برنامه فرهنگی جوانان و نوجوانان را به گونهای مسلح کرد تا در برابر تهاجم بایستند و در برابر تهاجم فرهنگی مصونیت پیدا کنند.
 

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد نیز دراین جلسه با اشاره به مشکل آموزش و پرورش در پرداخت بدهی مربوط به حامل های انرژی، گفت: برای پرداخت هزینه حامل های انرژی مدارس و هوشمند کردن آنها باید از خیرین استفاده کرد.
 

'رضا آریاییˈ همچنین با اشاره به ضرورت حفاظت از اموال مدارس روستایی گفت: اموال مدارس روستایی با تشخیص دهیاریها و با انتخاب معتمد و صورت جلسه اموال، در اول سال تحصیلی جدید به آموزش و پرورش تحویل داده شوند.
 

در این نشست مدیر آموزش و پرورش بروجرد گزارشی ازوضعیت سال تحصیلی گذشته ارایه داد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات