امروز /

لرستان خبر: فرماندار خرم‌آباد با حضور در منازل شهیدان سرگرد حبیب باقر‌نژاد و ستوان دوم رضا بیرانوند از شهدای مبارزه با مواد مخدر این شهرستان از خانواده‌های آنان دلجویی کرد.

لرستان خبر، حبیب‌الله خجسته‌پور ظهر امروز در این دیدارها که به صورت جداگانه و با حضور جمعی از مسئولان صورت پذیرفت، فرماندار خرم‌آباد در سخنانی به مقام و جایگاه شهیدان گرانقدر اشاره نمود واظهار داشت: امنیت، اسایش و رفاه جامعه اسلامی مرهون رشادت و ایثارگری شهدای گرانقدر و صبر و استقامت خانواده‌های معزز آنان است.

 

خجسته‌پور در بخش دیگر از سخنان خود به پدیده شوم مواد مخدر اشاره کرد و از آن به عنوان یک معضل اجتماعی یاد کرد و اظهار داشت: به واسطه قرا گرفتن کشور ما در مسیر ترانزیت مواد مخدر و همجواری با کشورهای تولید کننده، این مواد و رسالت نظام مقدس جمهوری اسلامی در مبارزه با تهیه و توزیع این مواد خانمانسوز هر ساله هزینه‌های بسیاری مصروف این امر گشته و بسیاری از جوانان غیور و سبز قامتان نیروی انتظامی به خیل سربازان و سرداران این مرز و بوم ملحق می‌شوند.

 

فرماندار خرم‌آباد گفت: مردم و مسئولان هیچگاه رشادت‌ها و مظلومیت شهدای این عرصه را فراموش نکرده و همواره آسایش، رفاه و امنیت خود را مرهون ایثار این بزرگواران و صبر و استقامت خانواده‌های معزز آنان می‌دانند که توجه به خانواده‌های شهدای معظم وظیفه و رسیدگی به وضعیت زندگی این عزیزان برای همه امری بدیهی و یک وظیفه همگانی است.

 

در ادامه این دیدارها فرماندار خرم‌آباد و مسئولان حاضر با نشست صمیمانه به بحث و گفت‌وگو با بازماندگان شهدا پرداختند که در پایان فرماندار خرم‌آباد از مسئولان نیروی انتظامی و بنیاد شهید شهرستان خواست تا بررسی مسائل و مشکلات این عزیزان را در دستور کار خود قرار دهند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات